Silnik elektryczny Mxus XF40 45H v2 3K-Turbo 3000W zapleciony w obręcz FATBIKE
Silnik elektryczny Mxus XF40 45H v3 3K-Turbo 3000W zapleciony w obręcz
Silnik elektryczny Mxus XF40 45H v2 3K-Turbo 3000W zapleciony w obręcz MOTO
Silnik elektryczny Mxus XF40C 30H 1500W zapleciony w obręcz
Silnik rowerowy w piaście - mocny, wszechstronny, wytrzymały
Rower elektryczny wymaga odpowiednio dobranego napędu, aby mógł wypełniać przeznaczone dla niego zadania. Silnik rowerowy w piaście generuje określoną moc, która przekłada się na siłę napędu, możliwość rozwinięcia określonej prędkości, a także na dystans, jaki jesteś w stanie przejechać. W naszym asortymencie oferujemy różnego rodzaju silniki elektryczne do rowerów zaplecione w obręcz, które sprawdzą się w wielu jednośladach napędzanych energią elektryczną. Zapoznaj się z naszą ofertą i wybierz podzespoły idealne dla siebie.
Pamiętaj, że nasza oferta jest bogata w elementy do ebike'ów. Posiadamy kompletne zestawy do konwersji rowerów, baterie, sterowniki, wyświetlacze, elementy koła, oprzyrządowanie i wiele innych części, które pozwolą Ci zmienić Twój tradycyjny jednoślad w ebike lub naprawić dotychczas użytkowany. Silnik rowerowy w piaście to jedna z ważniejszych części wyposażenia takiego roweru elektrycznego, stąd nasza oferta tego elementu jest bardzo szeroka.
Jak działa napęd w piaście w rowerze elektrycznym?
Silnik rowerowy w piaście to alternatywa dla modeli z jednostką centralną. Napęd w piaście jest zwykle tańszy, nie wymaga on konstrukcyjnych zmian w rowerze, dzięki czemu będzie idealnym sposobem do przerobienia tradycyjnego pojazdu w ebike. Co ważne, możesz umieścić go z przodu i z tyłu jednośladu.
Kiedy silnik rowerowy w kole będzie najlepszym rozwiązaniem? W przypadku użycia pojazdu w celach rekreacyjnych jako środek transportu do pracy. Jeżeli używasz jednośladu w celu dojechania do pracy lub szkoły, albo chcesz zabierać go na przejażdżki po okolicy - zdecydowanie silnik w piaście będzie rozwiązaniem dla Ciebie! Moc możesz dobrać do własnych oczekiwań i potrzeb.
W jaki sposób działa silnik rowerowy w piaście? Napęd pobiera energię elektryczną z baterii i generuje określoną moc. Tę przekłada na koło, które kręci się z prędkością określoną przez Ciebie za pomocą manetki. Silnik w piaście do roweru może być umieszczony z przodu lub z tyłu. W obu przypadkach silnik oddziałuje bezpośrednio na obręcz, zamiast przenosić moc pośrednio, czyli przez łańcuch jak w jednostkach centralnych.
Jak dobrać silnik elektryczny do swojego jednośladu?
Jeżeli zdecydowałeś się na silnik rowerowy w piaście, znajdź odpowiedni model dla siebie. Zwróć uwagę przede wszystkim na moc jednostki napędowej. Im większa jej wartość, tym lepsze osiągi możesz generować, ale też więcej energii elektrycznej będzie potrzebne do zasilania danej jednostki (a co za tym idzie - skróci się dystans na jednym ładowaniu baterii).
Zwróć uwagę czy silnik założony na obręczy koła przystosowany jest do montażu na przodzie albo na tyle danego jednośladu. Pamiętaj, że wybierając silnik na rower elektryczny zapleciony już w obręczy, montaż silnika jest znacznie ułatwiony. W praktyce wystarczy zamontować koło.
Jakiego rodzaju silniki rowerowe w piaście znajdziesz w naszym asortymencie?
W naszej ofercie posiadamy różnego rodzaju silniki elektryczne do rowerów, w tym te, które są już zaplecione w obręczy. Charakteryzuje je wytrzymałość, duża moc, możliwość wszechstronnego wykorzystania i przemyślana konstrukcja. Odpowiednie dopasowanie wszystkich elementów sprawia, że każdy podzespół będzie pracował prawidłowo, bez niechcianych skutków ubocznych. Pamiętaj, że znajdziesz u nas zarówno silniki na rower elektryczny montowane z przodu i z tyłu, o mocy od 350W do nawet 3000W. Wybór zależy od Ciebie!
Jeżeli potrzebujesz porady w kwestii silników albo innych części usprawniających Twój ebike - serdecznie zapraszamy do kontaktu. Wskażemy Ci najlepszy dla Ciebie wariant i podpowiemy jak go m.in. skutecznie zamontować. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i życzymy przyjemnej jazdy!