Zestaw do konwersji 350W MXUS 28" / 29" przód

Kwota Brutto | Rabat |
od 7000 zł kod NEX7 | 7% |
od 10000 zł kod NEX10 | 10% |
Opis
Zestaw do konwersji 350W przód OBRĘCZ 28" / 29"
Towar sprzedawany jako gotowy zestaw. Nie ma możliwości zamiany poszczególnych elementów.
Jeśli potrzebujesz innego zestawu, skorzystaj z naszej wyszukiwarki na stronie głównej:
Tu możesz dodawać do koszyka pojedyńcze produkty i zamieniać je dowolnie.
Co wchodzi w skład gotowego zestawu:
- Silnik MXUS XF15 przód
- Obręcz 28" / 29"
- Szprychy komplet 36 szt.
- Zaplatanie
- Sterownik KT sinus 17A
- Wyświetlacz KT LCD4
- Manetka pełna uniwersalna
- Czujnik PAS na kwadrat
- 2x Czujnik magnetyczny klamek hamulcowych
- Obudowa na sterownik
Do zestawu pasuje bateria 48V, u nas dostępna w wersji "do samodzielnego montażu".
Kliknij w zdjęcie poniżej aby dowiedzieć się więcej szczegółów:
SILNIK MXUS XF15 w obręczy 28" / 29"
Napęd o mocy znamionowej 350W umożliwia budowę klasycznego wspomaganego roweru elektrycznego. Silnik Mxus XF15 przód to wzmocniony model silnika przeznaczony do konwersji dla osób chcących pozostawić w swoim rowerze elektrycznym "duszę" rowerową.
Sprzedawany zestaw obejmuje gotowe przednie koło 28" / 29" wraz z silnikiem. Obręcz pasuje zarówno dla hamulców Vbrake jak i hydraulicznych.
Uwaga: Zwróć uwagę, że mimo, iż jest to typowy zestaw 250W to specjalnie zbudowaliśmy go w oparciu o większy i wytrzymalszy silnik przeznaczony do zestawów 350W. Dzięki temu większy silnik w naszym zestawie nie jest tak notorycznie przeciążony jak jego słabszy 250W odpowiednik w kompletach dostępnych w innych miejscach. Zestaw ma większą żywotność i dłuższy czas bezawaryjnej pracy, mniej się grzeje podczas obciążenia oraz wykazuje lepszą sprawność co przekłada się na dłuższe wycieczki i odczuwalnie lepszy moment obrotowy.
Parametry silnika:
- Typ silnika: przekładniowy, pod 36 szprych
- Moc nominalna: 350W
- Napięcie zasilania: 36-48V
- Maksymalny prąd ciągły: 17A
- Prędkość dla koła 28": około 37km/h
- Masa koła: 4,8kg
- Czujnik Halla: tak
- Dodatkowy czujnik Halla pomiaru prędkości: tak
- Kompatybilne hamulce dla obręczy: tarczowe, V-Brake
Sterownik KT sinus
W zestawie znajduje się sterownik sinusoidalny KT-36/48V gwarantujący cichą pracę oraz duży moment obrotowy.
Dane techniczne kontrolera:
- Typ sterowania: SINUS
- Napięcie pracy: 36/48V (Akumulatory LiPo/LiIon 10-13s, Maksymalne napięcie pracy 55V)
- Prąd maksymalny: 17A
- Moc nominalna: 350W (36V) / 450W (48V)
- Moc maksymalna: 710W (36V) / 930W (48V)
- Odcięcie zasilania: 30/40V +-1V
- Wymiary: 35x60x90mm
Złącza w sterowniku KT36/48SVPRCL, 36-48V, 17A (sinus):
- CZARNA WIĄZKA - zbiorczy przewód zasilania silnika. Po demontażu końcówki w wiązce obecne będą przewody fazowe silnika, halli oraz pomiaru temperatury.
- Zielony, Zółty, Niebieski: Fazy zasialające silnik
- Zielony, Zółty, Niebieski, Czerwony [5V], Czarny[GND] : Czujniki Halla w silniku
- Biały w wiązce [sygnał]: Wejście na czujnik temperatury NTC10K z silnika lub wejście sygnału czujnika prędkości (czwarty Hall w silniku)
- Czerwony [+BAT], Czarny [GND]: zasilanie kontrolera
- Zielony [TX], Zółty [RX], Niebieski [stacyjka], Czerwony [+BAT], Czarny[GND] (biała płaska złączka) : Wyświetlacz KT-LCD
- 2x Zółty [sygnał], 2x Czarny [GND]: złacze klamek hamulcowych
- ***jesli występuje: 2x Żółty [sygnał], 2x Czerwony [+5V], 2x Niebieski [GND] : złącze klamek hamulcowych (czujnik hallotronowy)
- Biały [sygnał], Czerwony [+5V], Czarny [GND] – Manetka
- Żółty [GND], Zielony [sygnał], Czerwony [+5V] – czujnik PAS
- Niebieski, Czarny: sprzętowe ograniczenie mocy i prędkości na przycisk niezależny od wyświetlacza - sekretne przełączanie mocy "w razie potrzeby"
- Biały, czarny - wsteczny. Po zwarciu sterownik kręci kołem do tyłu
UWAGA: aby sterownik poprawnie pokazywał prędkość roweru także jadąc bez dodawania gazu należy poprzez wyświetlacz ustawić w sterowniku pozycję "P2" na "1"
Wyświetlacz KT LCD4
Dzięki załączonemu do zestawu wyświetlaczowi KT-LCD4 stanowi doskonały wybór z uwagi na możliwość konfiguracji zestawu z poziomu wyświetlacza.
- Napięcie pracy: 36/48V (10s lub 13s LiPo/LiIon)
- Wymiary: 55x40x23mm
Instrukcja opisująca funkcje Wyświetlaczy KT-LCD (36/48V):
https://ebike.nexun.pl/kt-lcd3-i-sterowniki-sinus-kt/
Obudowa na sterownik
Dobrze dopasowana obudowa chroniąca sterownik KT-36/48V, wraz z zestawem mocującym do ramy.
Manetka
Pełna manetka przyśpiesznika umożliwia wygodne i komfortowe operowanie napędem podczas dłuższych wycieczek. Manetka taka może być trzymana długi czas w pozycji wychylonej bez zmęczenia nadgarstka
- Długość przewodu: 150cm
- Średnica montażowa: 22mm
Wyprowadzenia:
- Czarny: GND
- Czerwony: +5v
- Biały: Sygnał
Czujnik PAS na kwadrat
Montowany na oś suportu czujnik kadencji umożliwia wspomagany tryb jazdy podobny do rowerowego. Obrót korby aktywuje jazdę. Mnogość ustawień wyświetlacza umożliwia nastawienie parametrów jazdy pod każde potrzeby i preferencje.
- Montaż do korby: do miski suportu
- Ilość magnesów w tarczy: 8
- Opis wyprowadzeń:
-
- Opis wyprowadzeń WERSJA 1: Czerwony [5V], Niebieski [sygnał]. Żółty [GND],
- Opis wyprowadzeń WERSJA 2: Czerwony [5V], Niebieski [sygnał], Czarny [GND]
- Opis wyprowadzeń WERSJA 3: Brązowy [5V], Żółty [sygnał], Czarny [GND]
- Opis wyprowadzeń WERSJA 4: Czerwony [5V], Biały [sygnał], Czarny [GND]
2 czujniki magnetyczne klamek hamulcowych (dla klamek hydraulicznych oraz na linkę)
Czujnik łatwy w montażu do każdego rodzaju klamek hamulcowych umożliwia łatwe przerwanie trybu wspomagania PAS po naciśnięciu hamulca.
INSTALACJA:
- Użyj opaski, aby przymocować magnes i czujnik do dźwigni hamulca.
- Czujnik musi być przymocowany do nieruchomego końca dźwigni hamulca i musi być wyrównany z okrągłym otworem magnesu.
- Odległość między magnesem a czujnikiem w stanie spoczynku powinny wynosić około 0,5 cm.
Zaplatanie i centrowanie koła
Pamiętaj, że zaplatanie powierzamy profesjonalnemu serwisowi rowerowemu - dlatego realizacja takiego zamówienia może potrwać dodatkowe 1-5 dni roboczych.
Silniki zaplata się na 1 krzyż z przeplotem (o ile to możliwe)
Wskazówka:
Pamiętaj, że nawet najlepiej zaplecione koło wymaga dociągnięcia szprych po przejechaniu pewnego dystansu. Zazwyczaj pierwsze dociągnięcie szprych przeprowadza się po pierwszych 50-200km w zależności od stylu jazdy. Jeśli szprychy zaczynają grzechotać - to oznaka, że ułożyły się na kole i należy je finalnie dociągać. Zajmuje się tym każdy serwis rowerowy.
Jeśli masz jakieś pytania odnośnie wyboru odpowiedniego silnika - zapraszamy do kontaktu.
Najczęściej pojawiające się pytania
Nie obejmuje w przypadku:
- Błędów w montażu lub konserwacji
- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)
- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia
- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia
Wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się na Blogu
Masz pytania? Zadzwoń do nas
+48 33 50 00 105
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)






