Bateria do roweru elektrycznego 13s4p 48V Kirin DK-21700-5 - 16Ah
- Bateria dostępna w pojemności
W zestawie

Bateria do roweru elektrycznego 13s4p 48V Kirin DK-21700-5 - 16Ah



BATERIA 48V Kirin DK-21700-5 – 16Ah
Wysokiej jakości akumulator oparty na ogniwach 21700, zbudowany w konfiguracji 13s4p, o napięciu nominalnym 48V i pojemności 16Ah. Zapewnia dużą gęstość energii oraz stabilne parametry pracy, co czyni go idealnym źródłem zasilania do rowerów elektrycznych. Bateria o solidnej konstrukcji i układ zabezpieczający (BMS), gwarantuje bezpieczeństwo, długą żywotność oraz niezawodność w codziennym użytkowaniu.


Montaż szyny w ramie rowerowej | Akademia E-bike
Uwaga:

Model ten jest w pełni kompatybilny ze wszystkimi zestawami z naszej oferty opartymi o napięcie 48V – w tym również z wydajnym zestawem MTB 3K-Turbo.
Nie wiesz czy obudowa zmieści się do twojej ramy rowerowej? Pobierz szablony i wydrukuj w skali 1:1, po wydrukowaniu sprawdź czy oba zaznaczone wymiary 50mm są zgodne z rzeczywistością, w przeciwnym wypadku obudowa mogła wydrukować się w innej skali i wymiary nie będą się zgadzać.
Pobierz szablon baterii do przymiarki w ramie rowerowej - Kliknij tutaj
Pamiętaj o prawidłowej kolejności podłączania ładowarki do akumulatorów. ZAWSZE najpierw podłącz ładowarkę do gniazdka 230V, a następnie do gniazda ładowania. NIE WOLNO podłączać odwrotnie. Może to spowodować szybkie uszkodzenie zarówno ładowarki jak i BMSa zamontowanego w Twoim akumulatorze. Odwrotne podłączenie wywołuje efekt nagłego naładowania kondensatorów wyjściowych ładowarki przez gniazdo BMSa. Towarzyszy temu przepływ ogromnego prądu mogącego uszkadzać wtyczkę, gniazdko, mosfety BMSa czy nawet tranzystory ładowarki.
Realna pojemność pakietu (pojemność do dyspozycji) jest zawsze mniejsza niż pojemność znamionowa pakietu (pojemność znamionowa wchodzących w jego skład ogniw). Przyjmuje się że gotowy akumulator w oparciu o pakiet będzie dysponował około 10% mniejszą pojemnością realną niż teoretyczna pojemność znamionowa. Spowodowane jest to wieloma czynnikami takimi jak, spadek pojemności ogniw pod obciążeniem, czy też pozostawianiu niewykorzystanej pojemności przez BMS'a (rozładowanie do minimalnego napięcia ogniw do około 2,7V) mającej na celu przedłużenie żywotności akumulatora.
Jeśli Twój BMS posiada obwód włączający (dwa białe przewody) i jest on rozłączony (przewody nie są zwarte) to należy go połączyć (zewrzeć przewody) aby włączyć BMSa.
Gdzie montuje się baterie bidonowe?

Każde ogniwo i pakiet w sklepie internetowym nexun.pl objęta jest 24 miesięczna gwarancją dla konsumenta oraz 12 miesięczna gwarancja dla firm.
Gwarancja obejmuje:
- Uszkodzenie ogniwa
- Spadek pojemności (powyżej 15% rocznie)
Gwarancja nie obejmuje:
- Błędów w montażu niezgodnego z instrukcją lub sztuką
- Nieprawidłowej konserwacji
- Uszkodzeń mechanicznych
- Zmiany charakterystyki pracy produktu w zależności od warunków atmosferycznych (temperatura)
- Uszkodzenia od wody
Aby maksymalnie przedłużyć żywotność akumulatora skorzystaj z poniższych zaleceń:
1. Doładowuj akumulator do pełna po każdej jeździe
2. Doładowuj akumulator do pełna co 3-4 tygodnie w okresie gdy go nie użytkujesz np. przerwa zimowa.
3. W okresie jesienno-zimowym (temp. poniżej +12*C) akumulatory litowo-jonowe mają niższą pojemność( o max. 30%) niż w lecie, co skutkuje mniejszym zasięgiem. Jest to zjawisko normalne. W tym okresie nie korzystaj z pełnej mocy zestawu przez pierwsze 10-15min jazdy.