Bateria do roweru elektrycznego 13s9p 48V Canon (23,4 - 31,5Ah)
- Bateria dostępna w pojemności:
- BAK H18650CH - 23,4Ah 1123Wh, Zasięg - 110km
- Samsung INR18650-29E S7 - 25,6Ah 1228Wh, Zasięg - 120km
- EVE INR18650-35V - 31,5Ah 1512Wh, Zasięg - 149km
Zyskaj rabat kupując produkty z kolekcji
W zestawie


Bateria do roweru elektrycznego 13s9p 48V Canon




BATERIA DO ROWERU ELEKTRYCZNEGO 13S9P 48V CANON
Solidna i pojemna bateria litowo-jonowa w obudowie typu Canon, zbudowana w konfiguracji 13s9p i napięciu nominalnym 48V. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych ogniw o wysokiej wydajności zapewnia dużą moc oraz bardzo dobry zasięg, co sprawia, że świetnie nadaje się zarówno do codziennych dojazdów, jak i długich tras rekreacyjnych.
Obudowa Canon charakteryzuje się wytrzymałą konstrukcją, a jej kształt umożliwia wygodny montaż w ramie roweru. Zintegrowany system BMS chroni akumulator przed przeładowaniem, głębokim rozładowaniem i przegrzaniem, co zwiększa bezpieczeństwo użytkowania i wydłuża żywotność ogniw. To niezawodne źródło energii dla rowerzystów poszukujących mocnej i trwałej baterii do swojego e-bike’a.
Zobacz koniecznie - Akademia E-bike
Zobacz film z montażu baterii w wykonaniu „Tasa”. Dowiedz się jak zbudować baterię samodzielnie, oglądając poniższy materiał wideo.

Instrukcja budowy baterii Canon 13s9p | Akademia E-bike
Uwaga:

Nie wiesz czy obudowa zmieści się do twojej ramy rowerowej? Pobierz szablony i wydrukuj w skali 1:1, po wydrukowaniu sprawdź czy oba zaznaczone wymiary 50mm są zgodne z rzeczywistością, w przeciwnym wypadku obudowa mogła wydrukować się w innej skali i wymiary nie będą się zgadzać.
Pobierz szablon baterii do przymiarki w ramie rowerowej - Kliknij tutaj
Pamiętaj o prawidłowej kolejności podłączania ładowarki do akumulatorów. ZAWSZE najpierw podłącz ładowarkę do gniazdka 230V, a następnie do gniazda ładowania. NIE WOLNO podłączać odwrotnie. Może to spowodować szybkie uszkodzenie zarówno ładowarki jak i BMSa zamontowanego w Twoim akumulatorze. Odwrotne podłączenie wywołuje efekt nagłego naładowania kondensatorów wyjściowych ładowarki przez gniazdo BMSa. Towarzyszy temu przepływ ogromnego prądu mogącego uszkadzać wtyczkę, gniazdko, mosfety BMSa czy nawet tranzystory ładowarki.
Realna pojemność pakietu (pojemność do dyspozycji) jest zawsze mniejsza niż pojemność znamionowa pakietu (pojemność znamionowa wchodzących w jego skład ogniw). Przyjmuje się że gotowy akumulator w oparciu o pakiet będzie dysponował około 10% mniejszą pojemnością realną niż teoretyczna pojemność znamionowa. Spowodowane jest to wieloma czynnikami takimi jak, spadek pojemności ogniw pod obciążeniem, czy też pozostawianiu niewykorzystanej pojemności przez BMS'a (rozładowanie do minimalnego napięcia ogniw do około 2,7V) mającej na celu przedłużenie żywotności akumulatora.
Jeśli Twój BMS posiada obwód włączający (dwa białe przewody) i jest on rozłączony (przewody nie są zwarte) to należy go połączyć (zewrzeć przewody) aby włączyć BMSa.
Każda bateria w sklepie internetowym nexun.pl objęta jest 24 miesięczna gwarancją dla konsumentów oraz 12 miesięczna gwarancja dla firm.
Gwarancja obejmuje:
- Uszkodzenie ogniwa
- Uszkodzenie BMSa
- Spadek pojemności (powyżej 15% rocznie)
Gwarancja nie obejmuje:
- Błędów w montażu niezgodnego z instrukcją lub sztuką
- Nieprawidłowej konserwacji
- Uszkodzeń mechanicznych (pęknięta/połamana obudowa, wytopione terminale przyłączeniowe itp.)
- Zmiany charakterystyki pracy produktu w zależności od warunków atmosferycznych (temperatura)
- Uszkodzenia od wody
Aby maksymalnie przedłużyć żywotność akumulatora skorzystaj z poniższych zaleceń:
1. Doładowuj akumulator do pełna po każdej jeździe
2. Doładowuj akumulator do pełna co 3-4 tygodnie w okresie gdy go nie użytkujesz np. przerwa zimowa.
3. W okresie jesienno-zimowym (temp. poniżej +12*C) akumulatory litowo-jonowe mają niższą pojemność( o max. 30%) niż w lecie, co skutkuje mniejszym zasięgiem. Jest to zjawisko normalne. W tym okresie nie korzystaj z pełnej mocy zestawu przez pierwsze 10-15min jazdy.
4. Nie ładuj akumulatora prądem wyższym niż 3A.