Bateria do roweru elektrycznego 13s7p 48V bagażnik (17.5-24.5Ah)
- Bateria dostępna w pojemności:
- BAK H18650CH - 18,2Ah 873Wh, Zasięg - 86km
- Samsung INR18650-29E S7 - 20Ah 960Wh, Zasięg - 96km
- EVE INR18650-35V - 24,5Ah 1176Wh, Zasięg - 115km
Zyskaj rabat kupując produkty z kolekcji
W zestawie


Bateria do roweru elektrycznego 13s7p 48V bagażnik




BATERIA DO ROWERU ELEKTRYCZNEGO 13S7P 48V BAGAŻNIK
Pojemna i solidna bateria litowo-jonowa, zbudowana w konfiguracji 13s7p i napięciu nominalnym 48V, przeznaczona do montażu w bagażniku roweru elektrycznego. Dzięki dużej pojemności zapewnia długi zasięg, idealny zarówno do codziennych dojazdów, jak i dłuższych tras rekreacyjnych.
Obudowa typu bagażnik charakteryzuje się wygodnym systemem montażu oraz estetycznym wyglądem, dzięki czemu bateria doskonale komponuje się z rowerem. Zintegrowany system BMS dba o bezpieczeństwo użytkowania, chroniąc ogniwa przed przeładowaniem, głębokim rozładowaniem i przegrzaniem. To niezawodne źródło energii dla osób ceniących wygodę, funkcjonalność i duży zasięg w rowerze elektrycznym.
Zobacz koniecznie - Akademia E-bike
Zobacz film z montażu baterii w wykonaniu „Tasa”. Dowiedz się jak zbudować baterię samodzielnie, oglądając poniższy materiał wideo.

Instrukcja budowy baterii bagażnikowej 13s7p | Akademia E-bike
Uwaga:

Nie podłączaj tego modelu baterii do zestawu MTB Mxus 3K Turbo 3000W.
Pamiętaj o prawidłowej kolejności podłączania ładowarki do akumulatorów. ZAWSZE najpierw podłącz ładowarkę do gniazdka 230V, a następnie do gniazda ładowania. NIE WOLNO podłączać odwrotnie. Może to spowodować szybkie uszkodzenie zarówno ładowarki jak i BMSa zamontowanego w Twoim akumulatorze. Odwrotne podłączenie wywołuje efekt nagłego naładowania kondensatorów wyjściowych ładowarki przez gniazdo BMSa. Towarzyszy temu przepływ ogromnego prądu mogącego uszkadzać wtyczkę, gniazdko, mosfety BMSa czy nawet tranzystory ładowarki.
Realna pojemność pakietu (pojemność do dyspozycji) jest zawsze mniejsza niż pojemność znamionowa pakietu (pojemność znamionowa wchodzących w jego skład ogniw). Przyjmuje się że gotowy akumulator w oparciu o pakiet będzie dysponował około 10% mniejszą pojemnością realną niż teoretyczna pojemność znamionowa. Spowodowane jest to wieloma czynnikami takimi jak, spadek pojemności ogniw pod obciążeniem, czy też pozostawianiu niewykorzystanej pojemności przez BMS'a (rozładowanie do minimalnego napięcia ogniw do około 2,7V) mającej na celu przedłużenie żywotności akumulatora.
Jeśli Twój BMS posiada obwód włączający (dwa białe przewody) i jest on rozłączony (przewody nie są zwarte) to należy go połączyć (zewrzeć przewody) aby włączyć BMSa.
Każda bateria w sklepie internetowym nexun.pl objęta jest 24 miesięczna gwarancją dla konsumentów oraz 12 miesięczna gwarancja dla firm.
Gwarancja obejmuje:
- Uszkodzenie ogniwa
- Uszkodzenie BMSa
- Spadek pojemności (powyżej 15% rocznie)
Gwarancja nie obejmuje:
- Błędów w montażu niezgodnego z instrukcją lub sztuką
- Nieprawidłowej konserwacji
- Uszkodzeń mechanicznych (pęknięta/połamana obudowa, wytopione terminale przyłączeniowe itp.)
- Zmiany charakterystyki pracy produktu w zależności od warunków atmosferycznych (temperatura)
- Uszkodzenia od wody
Aby maksymalnie przedłużyć żywotność akumulatora skorzystaj z poniższych zaleceń:
1. Doładowuj akumulator do pełna po każdej jeździe
2. Doładowuj akumulator do pełna co 3-4 tygodnie w okresie gdy go nie użytkujesz np. przerwa zimowa.
3. W okresie jesienno-zimowym (temp. poniżej +12*C) akumulatory litowo-jonowe mają niższą pojemność( o max. 30%) niż w lecie, co skutkuje mniejszym zasięgiem. Jest to zjawisko normalne. W tym okresie nie korzystaj z pełnej mocy zestawu przez pierwsze 10-15min jazdy.
4. Nie ładuj akumulatora prądem wyższym niż 3A.