Zestaw trekingowy (1000-1500W) MXUS 30H OBRĘCZ 27,5"
Kwota Brutto | Rabat |
od 7000 zł | 7% |
od 10000 zł | 10% |

Opis
Zestaw do konwersji (1000-1500W) MXUS 30H OBRĘCZ 27,5" Tył
Towar sprzedawany jako gotowy zestaw. Nie ma możliwości zamiany poszczególnych elementów.
Co wchodzi w skład gotowego zestawu:
- Silnik MXUS 30H 7x9 kaseta tył wolnobieżny
- Szprychy komplet 36szt.
- Obrecz Premium P23 27,5"
- Zaplatanie
- Sterownik KT sinus 30A
- Wyświetlacz KT-LCD8S 36/48V
- Manetka kciukowa
- Czujnik PAS na kwadrat
- 2 x Czujnik magnetyczny klamek hamulcowych
SILNIK ELEKTRYCZNY Mxus 30H 1500W (7x9) Tył KASETA, wolnobieżny w obręczy 27,5"
Sprzedawany zestaw obejmuje gotowe koło 27,5" wraz z silnikiem. Obręcz pasuje do hamulców tarczowych.
Typ silnika: 7x9, na 36 szprych, oś M12
Moc nominalna: 1200W przy 48V
Napięcie zasilania: 24-48V
Maksymalny prąd: do 30A
Maksymalna moc ciągła: do 1500W
Prędkość: ~7,5RPM/V, około 0,75km/h na każdy 1V zasilania dla koła 26"
Moment obrotowy maksymalny: 85Nm
Masa: 6.4kg
Przekładniowy: nie
Czujnikowy: Halle +czujnik temperatury NTC10k
Montaż kasety na standardowy wpust dla kasety 7-10s
Ilość magnesów 46
Sterownik KT48V sinus 30A
Sterownik (kontroler) o przebiegu SINUS. W porównaniu do klasycznych sterowników blokowych pozwala na płynniejszą jazdę, zmniejsza zużycie energii oraz sprawia, że silnik pracuje ciszej.
Typ sterowania: SINUS
Napięcie pracy: 36/48V (Akumulatory LiPo/LiIon 10-13s,
Maksymalne napięcie pracy: 55V
Prąd maksymalny: 30A
Moc nominalna: 500W
Moc maksymalna: 1600W
Odcięcie zasilania: 30/40V +-1V
Wymiary: 45x85x190mm
Czerwony [+BAT], Czarny [GND]: zasilanie sterownika
Zielony, Zółty, Niebieski: Fazy zasialjące silnik
Zielony, Zółty, Niebieski, Czerwony [5V], Czarny[GND] (biała kwadratowa złączka) : Czujniki Halla w silniku
Zielony [TX], Zółty [RX], Niebieski [stacyjka], Czerwony [+BAT], Czarny[GND] (biała płaska złączka) : Wyświetlacz KT-LCD3
2x Zółty [sygnał], 2x Czarny [GND]: złacze klamek hamulcowych
Biały w złączce halli [sygnał]: Wejście na czujnik temperatury NTC10K
Biały [sygnał], Czerwony [+5V], Czarny [GND] – Manetka
Żółty [GND], Zielony [sygnał], Czerwony [+5V] – czujnik PAS
Szary, Szary - Ograniczenie mocy 25km/h i 250W odgórne i nie zależne od wyświetlacza i jego ustawienia mocy i prędkości. Połączone powoduje aktywacje ograniczenia. FUnkcja przygotowana na montaż dyskretnego przełącznika
Biały, Czarny - Wsteczny - Po połączeniu obu przewodów sterownik uruchamia jazdę do tyłu
Wyświetlacz KT-LCD8S 36/48V
Wyświetlacz KT-LCD8 stanowi doskonały wybór z uwagi na możliwość konfiguracji zestawu z poziomu wyświetlacza.
- Napięcie pracy: 36/48V (10s-14s LiPo/LiIon)
- Maksymalne napięcie pracy: 59V
- Wymiary: 96x68mm
Manetka kciukowa
Ten model manetki polecany jest wtedy gdy rower służy do jazdy głównie w terenie. Manetka kciukowa jest mało wygodna, ale gwarantuje bezpieczeństwo podczas terenowych zabaw oraz pełną kontrolę dozowania mocy. Rekomendowana jest także do szosowo-trekingowego stylu jazdy na konstrukcjach o szczególnie dużej mocy.
Czarny: GND
Czerwony: +5v
Biały/Zielony: Sygnał
Czujnik PAS na kwadrat
Montowany na oś suportu czujnik kadencji umożliwia wspomagany tryb jazdy podobny do rowerowego. Obrót korby aktywuje jazdę. Mnogość ustawień wyświetlacza umożliwia nastawienie parametrów jazdy pod każde potrzeby i preferencje.
Montaż do korby: do miski suportu
Ilość magnesów w tarczy: 8
Opis wyprowadzeń: Brązowy [5V], Żółty [sygnał], Czarny [GND]
2 czujniki magnetyczne klamek hamulcowych (dla klamek hydraulicznych oraz na linkę)
Czujnik łatwy w montażu do każdego rodzaju klamek hamulcowych umożliwia łatwe przerwanie trybu wspomagania PAS po naciśnięciu hamulca.
Użyj opaski, aby przymocować magnes i czujnik do dźwigni hamulca. Czujnik musi być przymocowany do nieruchomego końca dźwigni hamulca i musi być wyrównany z okrągłym otworem magnesu. Odległość między magnesem a czujnikiem w stanie spoczynku powinny wynosić około 0,5 cm.
Zaplatanie i centrowanie koła
Pamiętaj, że zaplatanie powierzamy profesjonalnemu serwisowi rowerowemu - dlatego realizacja takiego zamówienia może potrwać dodatkowe 1-5 dni roboczych.
Pamiętaj, że nawet najlepiej zaplecione koło wymaga dociągnięcia szprych po przejechaniu pewnego dystansu. Zazwyczaj pierwsze dociągnięcie szprych przeprowadza się po pierwszych 50-200km w zależności od stylu jazdy. Jeśli szprychy zaczynają grzechotać - to oznaka, że ułożyły się na kole i należy je finalnie dociągać. Zajmuje się tym każdy serwis rowerowy.
Do zestawu pasuje bateria 48V, u nas dostępna w wersji "do samodzielnego montażu".
Kliknij w zdjęcie poniżej aby dowiedzieć się więcej szczegółów:
Jeśli potrzebujesz innego zestawu, skorzystaj z naszej wyszukiwarki na stronie głównej:
Tu możesz dodawać do koszyka pojedyncze produkty i zamieniać je dowolnie.
Najczęściej pojawiające się pytania
Nie obejmuje w przypadku:
- Błędów w montażu lub konserwacji
- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)
- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia
- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia
Wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się na Blogu
Masz pytania? Zadzwoń do nas
+48 33 50 00 105
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

