Zestaw MTB 3000W 3K TURBO OBRĘCZ 26"
Kwota Brutto | Rabat |
od 7000 zł | 7% |
od 10000 zł | 10% |

Opis
Zestaw MTB 3000W 3K TURBO OBRĘCZ 26" tył
Towar sprzedawany jako gotowy zestaw. Nie ma możliwości zamiany poszczególnych elementów.
Co wchodzi w skład gotowego zestawu:
- SILNIK ELEKTRYCZNY Mxus 3K TURBO 3000W (16x4) Tył
- Szprychy komplet 36szt.
- Obrecz Premium P23 26"
- Zaplatanie
- Sterownik ML 60V 45A (wektorowy)
- Watomierz TK15 50A
- Manetka kciukowa
SILNIK ELEKTRYCZNY Mxus 3K TURBO 3000W (16x4) Tył w obręczy 26'
Nawój: 16x4=4T
Moment obrotowy na Amper: 4T = 1.07Nm/A RPM na Volt (Kt): 4T = 8.9 Kv
Typ silnika: 16x4, pod 36 szprych
Moc nominalna: 3000W przy 60V
Napięcie zasilania: 24-120V
Maksymalny prąd ciągły: 50A
Maksymalna moc ciągła: do 5000W (~50-65A)
Maksymalna moc chwilowa: do 7000W (80-90A)
Prędkość dla koła 26": około 1km/h na każdy 1V zasilania
Moment obrotowy: 125Nm
Masa: 9.4kg
Rozstaw widełek (dropout): 145mm (pasuje do klasycznych rowerów)
Czujnikowy: tak
Montaż wolnobiegu: nakręcany klasyczny, 1-5s
Ilość magnesów: 46 (23 pary)
Więcej info: KLIK
Sterownik ML60V 45A
Klasyczny sterownik wektorowy.
Prąd: 45A (fazowy 140A)
Wymiary: 190x110x50mm
Waga: 990g
Napięcie, moc znamionowa: 60V
Moc maksymalna: 4kW
1. Czarny [GND], Czerwony [+5V], Zielony [Hall], Niebieski [Hall], Żółty[ Hall] - złącze czujników Halla z silnika.
2. Czerwony [+5V], czarny [GND], Zielony [sygnał] - manetka przyśpieszania manetki
3. Szary [Duża prędkość], Czarny [GND], Niebieski [Mała prędkość] LUB BIało-Niebieski [Duża prędkość], Czarny [GND], Żółto-Biały [Mała prędkość] - Nastawy ograniczenia prędkości. Zwarcie przewodów sygnałowych do GND powoduje ustawienie danego limitu. Brak połączonych przewodów ustawia prędkość średnią
4. Niebiesko-Biały [sygnał] - Wsteczny aktywowany sygnałem GND
5. Żółty-Zielony [sygnał] - Sygnał prostokątny 5V z czujnika halla na potrzeby prędkościomierzy
6. Różowy [Sygnał] - Wejście sygnału tempomatu aktywowane chwilowym zwarciem z GND, aby wyjść z tempomatu porusz manetką lub użyj sygnału z hamulca
7. Fioletowy [sygnał] - Przewód serwisowy, nie używany
8. Brązowo-Biały [sygnał], Czarny [GND] - Aktywacja hamowania silnikiem (regeneracyjnego). Jeśli te przewody są zwarte i sterownik trzyma sygnał hamulca z klamki hamulcowej to poza odłączeniem silnika czy wyłączeniem tempomatu zostanie podjęta próba aktywacji hamowania regeneracyjnego. O tym, czy sterownik ją uruchomi zależy także od stanu naładowania akumulatora czy prędkości z jaką się poruszamy.
9. Żółto-Czarny [sygnał] - Sygnał ograniczenia prędkości 25km/h sterowany GND
10. Czerwony (połączony z Pomarańczowym) - Stacyjka. Podanie +BAT uruchamia sterownik
11. Pomarańczowy [stacyjka], Zielony [sygnał], Brązowy [faza silnika] - Złącze alarmu i blokady koła. Podanie GND na zielony przewód sygnałowy aktywuje postojowe hamowanie koła. Uniemożliwia to oddalenie się na pojeździe. Pamiętaj, że blokada wymaga sterownika włączonego na stacyjce więc musisz podać jednocześnie +BAT na pomarańczowy lub nie wyłączać sterownika z głównej stacyjki.
12. Szaro-Biały [sygnał] - Analogowy sygnał prędkościomierza, im wyższa prędkość tym wyższe napięcie na tym przewodzie w zakresie 0V do +BAT
13. Niebieski-Niebieski [sygnał] - Sygnał aktywacji "soft start" umożliwia złagodzenie startu silnika i uczynienie go płynnym. Przydatna funkcja w sytuacji, kiedy to silnik działa w systemie MID lub innym mechanicznym przekładniowym. Pozwala wydłużyć czas bezawaryjnej pracy wszelakim przełożeniom łańcuchowym, zębatym czy na pasek.
14. Biało-Czarny [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany GND
15. Biały [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany +12V
Wyświetlacz TK15 50A
Uniwersalny komputerek pokładowy (watomierz) do pojazdów elektrycznych.
Umożliwia obliczanie realnego i prawdziwego poboru energii w instalacji oraz dzięki pomiarowi prądu przedstawia bardzo dokładnie pojemność akumulatora.
1.% naładowania
2. ilość zużytych Ah
3.przewidywany czas jazdy do rozładowania napięcie (V)
4.natężenie (A)
5.moc (W)
6.realna pojemność akumulatora
Manetka kciukowa
Ten model manetki polecany jest wtedy gdy rower służy do jazdy głównie w terenie. Manetka kciukowa jest mało wygodna, ale gwarantuje bezpieczeństwo podczas terenowych zabaw oraz pełną kontrolę dozowania mocy. Rekomendowana jest także do szosowo-trekingowego stylu jazdy na konstrukcjach o szczególnie dużej mocy.
Do zestawu polecamy Pakiet Li-Ion 60V, 22,8Ah, 16s8p LG CHEM M29
Kliknij w zdjęcie poniżej aby dowiedzieć się więcej szczegółów:
Zaplatanie i centrowanie koła
Pamiętaj, że zaplatanie powierzamy profesjonalnemu serwisowi rowerowemu - dlatego realizacja takiego zamówienia może potrwać dodatkowe 1-5 dni roboczych.
Silniki zaplata się na 1 krzyż z przeplotem (o ile to możliwe)
Wskazówka:
Pamiętaj, że nawet najlepiej zaplecione koło wymaga dociągnięcia szprych po przejechaniu pewnego dystansu. Zazwyczaj pierwsze dociągnięcie szprych przeprowadza się po pierwszych 50-200km w zależności od stylu jazdy. Jeśli szprychy zaczynają grzechotać - to oznaka, że ułożyły się na kole i należy je finalnie dociągać. Zajmuje się tym każdy serwis rowerowy.
Jeśli potrzebujesz innego zestawu, skorzystaj z naszej wyszukiwarki na stronie głównej:
Tu możesz dodawać do koszyka pojedyńcze produkty i zamieniać je dowolnie.
Najczęściej pojawiające się pytania
Nie obejmuje w przypadku:
- Błędów w montażu lub konserwacji
- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)
- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia
- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia
Wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się na Blogu
Masz pytania? Zadzwoń do nas
+48 33 50 00 105
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

