Sabvoton ML60 60V 55A (wektorowy)

Stan magazynowy: 9
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 495,00 zł 495.00
Cena netto: 402,44 zł
ilość szt.
Zyskujesz 4 950 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Kwota Rabat
od 3000 zł brutto 7%
od 6000 zł brutto 10%
od 9000 zł brutto 15%
Zostanie naliczony w koszyku
Ocena: 0
Producent: Sabvoton
Kod produktu: FC4C-255CC

Opis

Sterownik Sabvoton ML60 60V 55A (wektorowy)


Nowoczesny sterownik kontroler wektorowy predysponowany do pracy w konstrukcjach dużej mocy.Rekomendowany do użycia z silnikami o mocy znamionowej 3000W lub wiecej (najlepiej Mxus 3K Turbo)

Jest to nowa wersja, producent obniżył prąd DC do 55A ale w zamian zwiększył prąd międzyfazowy aż do 170A (względem 140A poprzednio) co skutkuje wyższym momentem obrotowym przy prędkościach 0-50% maksymalnych


  • Zasilanie: 60V
  • Prąd: 55A (fazowy 170A)
  • Wymiary: 220x110x50mm 
  • Waga: 1250g
  • Napięcie: 60 (16s)
  • Moc maksymalna: 5kW (dla 72V)

Poszczególne modele sterowników NIE DZIAŁAJĄ poza swoimi napięciowymi zakresami pracy

Uwaga: podczas budowy swojej konstrukcji NIE STOSUJ ŻADNYCH ZŁĄCZ. Obetnij końcówki kontrolera, silnika, manetek, przycisków i innych elementów i zlutuj je na stałe zabezpieczając miejsca łączeń koszulką termokurczliwą. Prawidłowo zbudowana instalacja nie jest oparta o złącza. Kupowane u nas elementy "fabrycznie" nie pasują do siebie i jest to zabieg celowy. Złącza w konstrukcjach dużej mocy jednośladów są powodem wielu problemów oraz usterek i łączenie wszystkiego na stałe czyni instalację pewniejszą i mniej awaryjną.

 


 Opis przewodów w sterowniku Sabvoton ML60 (wektorowy, 55A):

1. Czarny [GND], Czerwony [+5V], Zielony [Hall], Niebieski [Hall], Żółty[ Hall] - złącze czujników Halla z silnika. 

2. Czerwony [+5V], czarny [GND], Zielony [sygnał] - manetka przyśpieszania manetki

3. Szary [Duża prędkość], Czarny [GND], Niebieski [Mała prędkość] - Nastawy ograniczenia prędkości. Zwarcie przewodów sygnałowych do GND powoduje ustawienie danego limitu. Brak połączonych przewodów ustawia prędkość średnią

4. Niebiesko-Biały [sygnał] - Wsteczny aktywowany sygnałem GND

5. Żółty-Zielony [sygnał] - Sygnał prostokątny 5V z czujnika halla na potrzeby prędkościomierzy

6. Różowy [Sygnał] - Wejście sygnału tempomatu aktywowane chwilowym zwarciem z GND, aby wyjść z tempomatu porusz manetką lub użyj sygnału z hamulca

7. Fioletowy [sygnał] - Przewód serwisowy, nie używany

8. Brązowo-Biały [sygnał], Czarny [GND] - Aktywacja hamowania silnikiem (regeneracyjnego). Jeśli te przewody są zwarte i sterownik trzyma sygnał hamulca z klamki hamulcowej to poza odłączeniem silnika czy wyłączeniem tempomatu zostanie podjęta próba aktywacji hamowania regeneracyjnego. O tym, czy sterownik ją uruchomi zależy także od stanu naładowania akumulatora czy prędkości z jaką się poruszamy.

9. Żółto-Czarny [sygnał] - Sygnał ograniczenia prędkości 25km/h sterowany GND 

10. Czerwony (połączony z Pomarańczowym) - Stacyjka. Podanie +BAT uruchamia kontroler

11. Pomarańczowy [stacyjka], Zielony [sygnał], Brązowy [faza silnika] - Złącze alarmu i blokady koła. Podanie GND na zielony przewód sygnałowy aktywuje postojowe hamowanie koła. Uniemożliwia to oddalenie się na pojeździe. Pamiętaj, że blokada wymaga sterownika włączonego na stacyjce więc musisz podać jednocześnie +BAT na pomarańczowy lub nie wyłączać sterownika z głównej stacyjki. 

12. Szaro-Biały [sygnał] - Analogowy sygnał prędkościomierza, im wyższa prędkość tym wyższe napięcie na tym przewodzie w zakresie 0V do +BAT

13. Niebieski-Niebieski [sygnał] - Sygnał aktywacji "soft start" umożliwia złagodzenie startu silnika i uczynienie go płynnym. Przydatna funkcja w sytuacji, kiedy to silnik działa w systemie MID lub innym mechanicznym przekładniowym. Pozwala wydłużyć czas bezawaryjnej pracy wszelakim przełożeniom łańcuchowym, zębatym czy na pasek.

14. Biało-Czarny [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany GND

15. Biały [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany +12V

(zdjęcie poglądowe)


 Uwaga: Testowanie prawidłowych konfiguracji FAZ i HALLi w przypadku innych silników niż MXUS 30H/3K z naszego sklepu wykonuj na sterowniku zasilanym przez ładowarkę, a nie akumulator. W przypadku nieprawidłowego podłączenia pozwoli to uchronić sterownik przed uszkodzeniem. Ładowarka wyłączy sie jeśli kolejność faz i halli nie bedzie prawidłowa i nie pozwoli zakręcić kołem na stojaku.

Ustawienie Fazy i Halle ML45/ML60 + Mxus 30H/3K turbo
Fazy silnik -> sterownik:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski
Halle silnik -> Sterownik:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski

 


Sterownik nie współpracuje z silnikami: NineContinent 280x wersja na kasetę

UWAGA: Sterownik nie jest programowalny z komputera. Po podłączeniu faz i halli w odpowiedniej dla silnika kolejności jest od razu gotowy do pracy.


 

Gwarancja 24 miesiące.

Nie obejmuje w przypadku:

- Błędów w montażu lub konserwacji

- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)

- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia

- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia

Dane techniczne

Typ sterownika Wektorowy
Zasilanie 60
Prąd 55A (fazowy 170A)
Wymiary 220x110x50mm
Waga 1250g
Napięcie 60 (16s)
Moc maksymalna 5kW (dla 72V)
Zakresy napięć wejściowych Dla 60V (16s LiIon): minimum 50V, maximum 68V
Gwarancja 24 miesiące

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium