Mxus 45H v3 3K-Turbo 3000W (16x4) Tył

Stan magazynowy: 0
Cena: 1 050,00 zł 1050.00
Cena netto: 853,66 zł
ilość szt.
Zyskujesz 10 500 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Kwota Rabat
od 3000 zł brutto 7%
od 6000 zł brutto 10%
od 9000 zł brutto 15%
Zostanie naliczony w koszyku
Ocena: 5
Producent: Mxus
Kod produktu: 9680-523F0

Opis

Silnik Elektryczny Mxus 45H v3 3K-Turbo 3000W (16x4) Tył

 

***uwaga planowana dostawa początek czerwca


Co powinieneś wiedzieć przed zakupem silnika elektrycznego Mxus v3 3K-Turbo 3000W 45H (16x4)

  • Silnik rekomendowany jest do wszystkich rowerów, które budowane są z myślą o sportowych wrażeniach z jazdy.
  • Ma najlepszy stosunek cena - możliwości i daje największe szanse rozbudowy napędu w przyszłości
  • Optymalny sterownik powinien mieć 45A przy napięciu 48 lub 60V (Bardzo polecamy sterowniki SINUS) dzięki czemu silnik będzie się grzał najmniej przy najwyższej mocy
  • Wersja silnika 16x4 to najbardziej uniwersalny nawój łączący dużą prędkość maksymalną oraz wysoki moment obrotowy. Rekomendujemy taki nawój podczas przeróbki klasycznego roweru na jego sportową elektryczną wersję.
  • Silnik posiada dwa zamienne komplety czujników Halla! Na co dzień jeździmy z podłączonym jednym kompletem. W razie awarii czujników Halla możemy podłączyć drugi zestaw.

Wysokiej jakości silnik firmy Mxus. Jest to silnik w najnowszej wersji, tzw "v3-Turbo"

 

Zmiany w porównaniu do wersji V2:

  • Zakrzywione, grubsze magnesy
  • Grubsze przewody zasilające
  • Grubsza oś
  • 2 zestawy czujników halla, czujnik temperatury KTY83 (dla sterownika Sabvoton) oraz NTC10k (dla sterowników sinus KT)

MXUS 3K TURBO


Dane techniczne:

  • Nawój: 16x4=4T
  • Moment obrotowy na Amper: 4T = 1.07Nm/A
  • RPM na Volt (Kt): 4T = 8.9 Kv
  • Typ silnika: 16x4, pod 36 szprych
  • Moc nominalna: 3000W przy 60V 
  • Napięcie zasilania: 24-120V
  • Maksymalny prąd ciągły: 50A
  • Maksymalna moc ciągła: do 5000W (~50-65A)
  • Maksymalna moc chwilowa: do 7000W (80-90A)
  • Prędkość dla koła 26": około 1km/h na każdy 1V zasilania
  • Moment obrotowy: 125Nm
  • Masa: 9.2kg
  • Rozstaw widełek (dropout): 145mm (czytaj poniżej)
  • Czujnikowy: tak
  • Montaż wolnobiegu: nakręcany klasyczny, 1-5s
  • Ilość magnesów: 46 (23 pary)

Radiator/Hubsink

Aby uzyskać optymalny efekt chłodzenia polecamy zakup Radiatora/Hubsink.

Przy zakupie radiatora pasta termoprzewodząca gratis. 

Pasta zapewnia optymalne odprowadzenie ciepła z silnika do radiatora.

Dodaj do koszyka

 

 

 

 


Zaplatanie i centrowanie koła

Aby otrzymać gotowe koło dodaj do koszyka silnik, obręcz i szprychy korzystając z naszej wyszukiwarki na głównej stronie nexun.pl lub klikając w zdjęcie poniżej:

 

Dostawa

Pamiętaj, że zaplatanie powierzamy profesjonalnemu serwisowi rowerowemu - dlatego realizacja takiego zamówienia może potrwać dodatkowe 1-5 dni roboczych.

Silniki zaplata się na 1 krzyż z przeplotem (o ile to możliwe)

Wskazówka:

Pamiętaj, że nawet najlepiej zaplecione koło wymaga dociągnięcia szprych po przejechaniu pewnego dystansu. Zazwyczaj pierwsze dociągnięcie szprych przeprowadza się po pierwszych 50-200km w zależności od stylu jazdy. Jeśli szprychy zaczynają grzechotać - to oznaka, że ułożyły się na kole i należy je finalnie dociągać. Zajmuje się tym każdy serwis rowerowy.

Jeśli masz jakieś pytania odnośnie wyboru odpowiedniego silnika - zapraszamy do kontaktu.


Ważne wskazówki dla silnika elektrycznego Mxus 3K Turbo

  • Silnik posiada 2 RÓŻNE czujniki temperatury. Pierwszy komplet halli posiada czujnik KTY-83 dla sterowników Sabvoton, drugi komplet czujników halla posiada przewód od czujnika NTC10k dla sterowników sinus model KT. Dzięki temu silnik może być użytkowany w pełni z oboma typami sterowników. Aby rozróżnić który z białych przewodów czujnika temperatury idzie do której jego wersji dokonaj pomiaru rezystancji między tym białym przewodem a czarnym GND czujników halla. Jesli pomiar wykaże rezystancje ~1kR = KTY83, jeśli ~10kR to jest to NTC10k. Białe przewody czujników temperatury nie są przypisane do konkretnych zestawów czujników halla, można używać jednego zestawu halli oraz czujnika z drugiego zestawu.
  • Pamiętaj jest to potężny i dużo mogący silnik. Tak samo jak inne - jeśli będzie wykorzystywany na skraju swoich możliwości (55A lub więcej)- powinieneś go zabezpieczyć termicznie. 
  • W przypadku wersji v3 nie ma potrzeby podwajać przewodów fazowych, są już fabrycznie wystarczająco grube nawet na maksymalne moce. Montaż wyłącznika termicznego także jest ułatwiony, ponieważ można wykorzystać 2 białe przewody od czujnika temperatury, którego zazwyczaj się nie wykorzystuje (silnik ma 2 różne czukniki, na raz jest używany tylko jeden  nich). Odłączamy w silniku od czujnika przewód i podłączamy do bezpiecznika termicznego 140 NO.

Najczęściej pojawiające się pytania

Czego nie obejmuje gwarancja?

Nie obejmuje w przypadku:
- Błędów w montażu lub konserwacji
- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)
- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia
- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia

Gdzie znajdę wskazówki dotyczące montażu E-Bike'a?

Wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się na Blogu

Co oznajczają parametry 16x4 w opisie silnika?

Każdy silnik można określić 2 parametrami. Prędkość oraz moment obrotowy. Oba te parametry mają swoje odzwierciedlenie w owych tajemniczych 2 cyfrach. Oznaczają one opis wewnętrznej budowy silnika. Pierwsza cyfra to średnica drutu nawojowego. Ma ona bezpośredni wpływ na prędkość obrotową, czyli do ilu obrotów na minutę rozpędzi się silnik na każdy 1V zasilania. Druga liczba to ilość nawojów, ona mówi o tym, jakim momentem obrotowym dysponuje silnik, czyli jaką moc podczas rozpędzania czy podjazdu pod górki posiada.

Do jakiej ramy rowerowej można zamontować Mxusa 3K Turbo?

Pamiętaj, że silnik jest duży, ma dropout 145mm, ma oś M14 i jest przeznaczony do montażu w rowerach o charakterze sportowym. Da się go zamontować w praktycznie każdym rowerze z klasyczną aluminiową i stalową ramą po rozsunięciu widełek o około 15mm oraz osią 9mm. Jest to normalna czynność montażowa. Pamiętaj, że silnik jest na tyle szeroki, że do normalnego roweru zmieści się tylko wraz z wolnobiegiem max 5, może 7 przełożeń. Po odpowiednim ustawieniu można użytkować manetki 7-11s z wolnobiegiem 5/7s (ograniczasz skok wózka przerzutki poprzez śruby regulujące). W rowerach typu 'custom' dzięki temu, że widełki mają nawet 170mm - można stosować ten silnik nawet z wolnobiegiem 9r (choć polecane jest max 7).

Dane techniczne

Nawój 16x4=4T
Moment obrotowy na Amper 4T = 1.07Nm/A
RPM na Volt (Kt) 4T = 8.9 Kv
Typ silnika 16x4, pod 36 szprych
Moc nominalna 3000W przy 60V
Napięcie zasilania 24-120V
Maksymalny prąd ciągły 50A
Maksymalna moc ciągła do 5000W (~50-65A)
Maksymalna moc chwilowa do 7000W (80-90A)
Prędkość dla koła 26" około 1km/h na każdy 1V zasilania
Moment obrotowy 125Nm
Waga 9.2kg
Rozstaw widełek (dropout) 145mm (czytaj poniżej)
Czujnikowy tak
Montaż wolnobiegu nakręcany klasyczny, 1-5s
Ilość magnesów 46 (23 pary)
Gwarancja 24 miesiące

Opinie o produkcie (4)

28 marca 2020

Używam Mxus 45H v3 3K-Turbo 3000W (16x4)od 6 miesięcy. Zrobiłem na nim obecnie 5500km + mini Sabek 45A. Na razie sprawuje się bardzo dobrze - zero problemów. Polecam!

17 maja 2020

Silnik w porównaniu do silników 30h to inna bajka: - min 20% mniejsze zużycie energii na tym samym rowerze przy tych samych ustawieniach sterownika (Sabvoton 72080) - zdecydowanie większy moment obrotowy na tych samych ustawieniach sterownika - ciężko go zagrzać przy normalnej jeździe po asfaltach nawet z ciężką przyczepką (30h ma z tym wielkie problemy) Oczywiście są też małe wady: - szeroki silnik i wstawienie do zwykłego roweru wymaga małej gimnastyki. Ja zrezygnowałem z przerzutki z tyłu i mam tylko wolnobieg 12t - cięższy od 30h ale bardziej się odczuwa jak się chce podnieść rower niż podczas jazdy :) - podczas kręcenia się wydaje lekki dźwięk (30h jest bezszelestny)

20 maja 2020

Najlepszy silnik jaki testował !

29 maja 2020

Co do montażu silnika (rower dopiero co złożony jeszcze nie wyjechał): bez problemu zamontujecie go w zwykłej ramie (ja mam starego Felta z ramą 17,5"). Widełki wcześniej najlepiej i najprościej rozeprzeć podnośnikiem do samochodu, później można użyć siły rąk żeby silnik wskoczył w uchwyty. Z motażem nie miałem najmniejszych problemów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium