Zestaw trekingowy (1000-1500W) MXUS 30H OBRĘCZ 28" / 29"
Opis
Zestaw do konwersji (1000-1500W) MXUS 30H OBRĘCZ 28" Tył
Towar sprzedawany jako gotowy zestaw. Nie ma możliwości zamiany poszczególnych elementów.
Co wchodzi w skład gotowego zestawu:
- Silnik MXUS 30H 10x6
- Szprychy komplet 36szt.
- Obrecz WER REMERX 28" link do obręczy
- Zaplatanie
- Sterownik KT sinus 30A
- Wyświetlacz KT-LCD3 36/48V
- Manetka kciukowa
- Czujnik PAS na kwadrat
- 2 x Czujnik magnetyczny klamek hamulcowych
SILNIK ELEKTRYCZNY Mxus 30H 1500W zapleciony w obręcz 28"
Obręcz pasuje do hamulców tarczowych.
Dane techniczne silnika:
- Typ silnika: 10x6, na 36 szprych, oś M12
- Moc nominalna: 1200W przy 48V
- Napięcie zasilania: 24-48V
- Maksymalny prąd: do 30A
- Maksymalna moc ciągła: do 1500W
- Prędkość: ~9.5RPM/V, około 1km/h na każdy 1V zasilania dla koła 26"
- Moment obrotowy maksymalny: 65Nm
- Masa: 6.4kg
- Przekładniowy: nie
- Czujnikowy: Halle + czujnik temperatury NTC10k
- Montaż kasety: na standardowy wpust dla kasety 7-10s
- Ilość magnesów: 46
- Gwarancja: 24 miesiące
Sterownik KT48V sinus 30A
Sterownik (kontroler) o przebiegu SINUS. W porównaniu do klasycznych sterowników blokowych pozwala na płynniejszą jazdę, zmniejsza zużycie energii oraz sprawia, że silnik pracuje ciszej.
Typ sterowania: SINUS
Napięcie pracy: 36/48V (Akumulatory LiPo/LiIon 10-13s,
Maksymalne napięcie pracy: 55V
Prąd maksymalny: 30A
Moc nominalna: 500W
Moc maksymalna: 1600W
Odcięcie zasilania: 30/40V +-1V
Wymiary: 45x85x190mm
Czerwony [+BAT], Czarny [GND]: zasilanie sterownika
Zielony, Zółty, Niebieski: Fazy zasialjące silnik
Zielony, Zółty, Niebieski, Czerwony [5V], Czarny[GND] (biała kwadratowa złączka) : Czujniki Halla w silniku
Zielony [TX], Zółty [RX], Niebieski [stacyjka], Czerwony [+BAT], Czarny[GND] (biała płaska złączka) : Wyświetlacz KT-LCD3
2x Zółty [sygnał], 2x Czarny [GND]: złacze klamek hamulcowych
Biały w złączce halli [sygnał]: Wejście na czujnik temperatury NTC10K
Biały [sygnał], Czerwony [+5V], Czarny [GND] – Manetka
Żółty [GND], Zielony [sygnał], Czerwony [+5V] – czujnik PAS
Szary, Szary - Ograniczenie mocy 25km/h i 250W odgórne i nie zależne od wyświetlacza i jego ustawienia mocy i prędkości. Połączone powoduje aktywacje ograniczenia. FUnkcja przygotowana na montaż dyskretnego przełącznika
Biały, Czarny - Wsteczny - Po połączeniu obu przewodów sterownik uruchamia jazdę do tyłu
Wyświetlacz KT-LCD3 36/48V
Popularny wyświetlacz kompatybilny ze sterownikiem KT. Cechuje się doskonałą widocznością oraz wieloma fukcjami, dzięki którym Twój rower będzie jeździł tak jak tego oczekujesz.
Wyświetlacz sprzedawany z zestawem mocującym.
Napięcie pracy: 36/48V (10s-14s LiPo/LiIon)
Maksymalne napięcie pracy: 59V
Wymiary: 96x65x20mm
Wtyczka: 5 Pin SM
Instrukcja opisująca funkcje Wyświetlaczy KT-LCD (36/48V): Instrukcja
Manetka kciukowa
Ten model manetki polecany jest wtedy gdy rower służy do jazdy głównie w terenie. Manetka kciukowa gwarantuje bezpieczeństwo podczas terenowych zabaw oraz pełną kontrolę dozowania mocy. Rekomendowana jest także do szosowo-trekingowego stylu jazdy na konstrukcjach o szczególnie dużej mocy.
Czarny: GND
Czerwony: +5v
Biały/Zielony: Sygnał
Czujnik PAS na kwadrat
Montowany na oś suportu czujnik kadencji umożliwia wspomagany tryb jazdy podobny do rowerowego. Obrót korby aktywuje jazdę. Mnogość ustawień wyświetlacza umożliwia nastawienie parametrów jazdy pod każde potrzeby i preferencje.
Montaż do korby: do miski suportu
Ilość magnesów w tarczy: 8
Opis wyprowadzeń:
WERSJA 1: Czerwony [5V], Niebieski [sygnał]. Żółty [GND],
WERSJA 2: Czerwony [5V], Niebieski [sygnał], Czarny [GND]
WERSJA 3: Brązowy [5V], Żółty [sygnał], Czarny [GND]
WERSJA 4: Czerwony [5V], Biały [sygnał], Czarny [GND]
2 czujniki magnetyczne klamek hamulcowych (dla klamek hydraulicznych oraz na linkę)
Czujnik łatwy w montażu do każdego rodzaju klamek hamulcowych umożliwia łatwe przerwanie trybu wspomagania PAS po naciśnięciu hamulca.
Użyj opaski, aby przymocować magnes i czujnik do dźwigni hamulca. Czujnik musi być przymocowany do nieruchomego końca dźwigni hamulca i musi być wyrównany z okrągłym otworem magnesu. Odległość między magnesem a czujnikiem w stanie spoczynku powinny wynosić około 0,5 cm.
Zaplatanie i centrowanie koła
Pamiętaj, że zaplatanie powierzamy profesjonalnemu serwisowi rowerowemu - dlatego realizacja takiego zamówienia może potrwać dodatkowe 1-5 dni roboczych.
Pamiętaj, że nawet najlepiej zaplecione koło wymaga dociągnięcia szprych po przejechaniu pewnego dystansu. Zazwyczaj pierwsze dociągnięcie szprych przeprowadza się po pierwszych 50-200km w zależności od stylu jazdy. Jeśli szprychy zaczynają grzechotać - to oznaka, że ułożyły się na kole i należy je finalnie dociągać. Zajmuje się tym każdy serwis rowerowy.
Do zestawu pasuje bateria 48V, u nas dostępna w wersji "do samodzielnego montażu".
Kliknij w zdjęcie poniżej aby dowiedzieć się więcej szczegółów:
Jeśli potrzebujesz zestawu bardziej dopasowanego do Twoich potrzeb, skorzystaj z naszej wyszukiwarki na stronie głównej:
Tu możesz dodawać do koszyka pojedyncze produkty i zamieniać je dowolnie.
Najczęściej pojawiające się pytania
Nie obejmuje w przypadku:
- Błędów w montażu lub konserwacji
- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)
- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia
- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia
Wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się na Blogu
Masz pytania? Zadzwoń do nas
+48 33 50 00 105
Dane techniczne
Moc zestawu | 1000-1500W |
Rodzaj napędu | Tył |
Rozmiar obręczy | 28 / 29" |
Typ hamulca | Tarczowy |
Opinie o produkcie (0)

