Wysyłka

FORMY WYSYŁKI

Dodaj produkty do koszyka aby sprawdzić koszty wysyłki i szacowany czas dostawy.

Oferujemy wiele form dostawy zamówienia! Wybierz sposób doręczenia przesyłki najwygodniejszy dla siebie!

UPS Access Point - dostarczenie do punktu.
UPS Standard - dostarczenie najczęściej na kolejny dzień roboczy do końca dnia.
UPS Standard UE - dostarczenie około 2-3 dni roboczych.
Paczkomat InPost - Dostarczenie 2 dni robocze. Gabaryt paczki zależy jest od wagi i gabarytów zamówienia.
Kurier InPost - dostarczenie najczęściej na kolejny dzień roboczy do końca dnia.
 
Uwaga! Jedno zamówienie w sklepie internetowym = jedna wysyłka. Nie ma możliwości dodawania i łączenia zamówień. Zamówienia z informacją proszę o połączenie zamówień będą automatycznie anulowane. 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 
Jaki jest czas dostawy?

Zamówienia do godziny 10:00 wysyłamy tego samego dnia.
Wyjątkiem są takie towary jak:
- Pakiety (2-3 dni robocze)
- Silniki przekazane do zaplotu (2-4 dni robocze)

Jakie są koszta dostawy?

Koszta dostawy podane są w zakładce "koszta dostawy" przy każdym produkcie.

Jak działa usługa paczkomatu w Weekend?

Zlecenia dla przesyłek z usługą Paczka w Weekend będzie można tworzyć w naszym sklepie od czwartku od godziny 20:00 do piątku do godziny 10:00.

Czy wysyłamy zamówienia w Weekend?

Nie. Zamówienia są wysyłane od poniedziałku do piątku.

Jakich towarów nie wysyłamy paczkomatem?

Towary wielkogabarytowe (silniki, zaplecione silniki w obręcz oraz obręcz) oraz pakiety i ogniwa litowo-jonowe wysyłane są tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.

Dlaczego nie wysyłamy ogniw litowo-jonowych paczkomatem?

Wysyłka ogniw litowo-jonowych oraz pakietów do paczkomatu jest niemożliwa (towar niebezpieczny - łatwopalny UN3480). Towar musi być przewożony z zachowaniem wszystkich norm bezpieczeństwa.

Czy w paczkomacie mogę odebrać paczkę za pobraniem?

Tak. Realizacja usługi pobrania w Paczkomacie obejmuje płatność kartą kredytową, kartą płatniczą lub przez usługę Pay By Link realizowaną w momencie odbioru przesyłki. Zablokowanie usługi SMS Premium może spowodować problemy z odbiorem kodu do Paczkomatu.

Czy wysyłamy zamówienia za granicę?

Tak. Koszta wysyłki do poszczególnych Państw (po wcześniejszym ich wyborze) podane są w zakładce "koszta dostawy"

Do jakich krajów realizujemy wysyłkę?

Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
Rzeczpospolita Polska
Austria
Belgia
Bułgaria
Chorwacja
Czechy
Dania
Estonia
Finlandia
Francja
Grecja
Hiszpania
Holandia
Irlandia
Litwa
Luksemburg
Łotwa
Niemcy
Portugalia
Rumunia
Słowacja
Słowenia
Szwecja
Węgry
Wielka Brytania
Włochy

Jak przebiega dostarczenie paczki przez firmę UPS?

Kurier UPS podejmie 1 próbę doręczenia przesyłki opłaconej on-line.Jeśli będzie ona nieudana, paczka zostanie skierowana do Punktu Odbioru (Access Point) i będzie oczekiwała na odbiór przez okres 10 dni. Na prośbę Adresata, kurier może podjąć drugą próbę dostarczenia. Zgłoszenie należy wysłać na e-mail preferredpl@ups.com
W przypadku paczek z płatnością przy odbiorze, Kurier UPS podejmie 3 próby doręczenia. Jeżeli się nie powiodą, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.

Jak przebiega dostarczenie paczki przez firmę InPost?

Zamawiając produkty do paczkomatów InPost należy pamiętać, że zostaną one dostarczone po około 2 dniach roboczych od daty wysłania paczki z magazynu, zaś na odbiór z paczkomatu oczekiwać będą 2 dni i kolejne 3 w punkcie odbioru InPost.

Wersja językowa / Language version
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium