Sabvoton ML7260 (wektorowy) PROGRAMOWALNY

Sabvoton ML60 72V 55A (wektorowy)
  • promocja
Stan magazynowy: 17
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 369,00 zł 410,00 zł 369.00
zawiera 23.00% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 300,00 zł 333,33 zł
bez 23.00% VAT i kosztów dostawy
Cena w innych sklepach: 410,00 zł
Kwota Brutto Rabat
od 5000 zł 5%
od 7000 zł 7%
od 10000 zł 10%
Progi rabatowe << Zobacz
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Sterownik Sabvoton ML7260 (wektorowy)

Link do opisu sterownika oraz omówienie oprogramowania PC pod adresem: LINK


 Nowoczesny programowalny sterownik kontroler wektorowy predysponowany do pracy w konstrukcjach dużej mocy. Rekomendowany do użycia z silnikami o mocy znamionowej 3000W lub wiecej (najlepiej Mxus 3K Turbo)


 Dane techniczne:

Zasilanie: 30V - 85V (pakiet minimum 10s, max 20s LiIon)

Prąd: 5-60A (fazowy max 170A)

Wymiary: 220x110x50mm

Waga: 1250g

Moc maksymalna: 5kW

 W zestawie przewód do programowania.

UWAGA: ZAWSZE sprawdzaj, czy przewody we wtyczce urządzenia oraz przewody złączki sterownika są zgodne. To, że sterownik i urządzenie mają takie same wtyczki pasujące do siebie NIC NIE ZNACZY ponieważ różni producenci posiadają swoje różne standardy produkcji. Zawsze należy dodatkowo sprawdzić czy przewody w tych złączkach są zgodne, tj po wpięciu ich ze sobą zasilanie, masa czy sygnały zostaną podłączone prawidłowo i zgodnie w obu złączkach. Jeśli zepniesz wtyczki ale nie sprawdzisz, czy przewody z nich wychodzące są zgodne kolejnością to ryzykujesz uszkodzenie sterownika lub dopinanego urządzenia. Wskazówka szczególnie dotyczy sytuacji, kiedy kupujesz w naszym sklepie 1 element i chcesz go podłączyć do posiadanego w domu drugiego urządzenia. Mocno zachęcamy nie korzystać ze złącz i lutować swoją instalację na stałe bezpośrednio do siebie przewodami. Zabezpiecza to przed nieprawidłowym spinaniem ze sobą niekompatybilnych złącz.


 
Opis przewodów w sterowniku Sabvoton ML7260 (wektorowy, 60A max):


Czarny [GND], Czerwony [+5V], Zielony [Hall], Niebieski [Hall], Żółty[ Hall] - złącze czujników Halla z silnika.
Czerwono-Biały [+5V], czarny [GND], Zielony [sygnał] - manetka przyśpieszania manetki
Szary [Duża prędkość], Czarny [GND], Niebieski [Mała prędkość] LUB Biało-Niebieski [Duża prędkość], Czarny [GND], Żółto-Biały [Mała prędkość] - Nastawy ograniczenia prędkości. Zwarcie przewodów sygnałowych do GND powoduje ustawienie danego limitu. Brak połączonych przewodów ustawia prędkość średnią
Niebiesko-Biały [sygnał] - Wsteczny aktywowany sygnałem GND
Żółty-Zielony [sygnał] - Sygnał prostokątny 5V z czujnika halla na potrzeby prędkościomierzy
Różowy [Sygnał] - Wejście sygnału tempomatu aktywowane chwilowym zwarciem z GND, aby wyjść z tempomatu porusz manetką lub użyj sygnału z hamulca
Fioletowy [sygnał] - Przewód serwisowy, nie używany
Brązowo-Biały [sygnał], Podwójny Czarny [GND] - Aktywacja hamowania silnikiem (regeneracyjnego). Jeśli te przewody są zwarte i sterownik trzyma sygnał hamulca z klamki hamulcowej to poza odłączeniem silnika czy wyłączeniem tempomatu zostanie podjęta próba aktywacji hamowania regeneracyjnego. O tym, czy sterownik ją uruchomi zależy także od stanu naładowania akumulatora czy prędkości z jaką się poruszamy.
Żółto-Czarny [sygnał] - Sygnał ograniczenia prędkości 25km/h sterowany GND
Pomarańczowy (połączony z drugim pomarańczowym) - Stacyjka. Podanie +BAT uruchamia sterownik
Pomarańczowy [stacyjka], Zielony [sygnał], Brązowy [faza silnika] - Złącze alarmu i blokady koła. Podanie GND na zielony przewód sygnałowy aktywuje postojowe hamowanie koła. Uniemożliwia to oddalenie się na pojeździe. Pamiętaj, że blokada wymaga kontrolera włączonego na stacyjce więc musisz podać jednocześnie +BAT na pomarańczowy lub nie wyłączać sterownika z głównej stacyjki.
Szaro-Biały [sygnał] - Analogowy sygnał prędkościomierza, im wyższa prędkość tym wyższe napięcie na tym przewodzie w zakresie 0V do +BAT
Niebieski-Niebieski [sygnał] - Sygnał aktywacji "soft start" umożliwia złagodzenie startu silnika i uczynienie go płynnym. Przydatna funkcja w sytuacji, kiedy to silnik działa w systemie MID lub innym mechanicznym przekładniowym. Pozwala wydłużyć czas bezawaryjnej pracy wszelakim przełożeniom łańcuchowym, zębatym czy na pasek.
Biało-Czarny [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany GND
Biały [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany +12V
Wtyczka 5 przewodów: Czarny, Czerwony, Żółty, Niebieski, Zielony - złącze programatora


 Sterownik nie współpracuje z silnikami: NineContinent 280x wersja na kasetę


 Gwarancja 24 miesiące.

 Nie obejmuje w przypadku:

 - Błędów w montażu lub konserwacji

 - Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)

 - Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia

 - Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia

Dane techniczne

Sterownik: Napięcie 30-85V
Sterownik: Typ Wektorowy

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Wersja językowa / Language version
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Menu Menu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium