Sabvoton ML60 48V 55A (wektorowy)

Stan magazynowy: 15
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 495,00 zł 495.00
Cena netto: 402,44 zł
Cena w innych sklepach: 495,00 zł
Kwota Brutto Rabat
od 5000 zł 5%
od 7000 zł 7%
od 10000 zł 10%
Progi rabatowe << Zobacz
ilość szt.

Opis

Sterownik Sabvoton ML60 48V 55A (wektorowy)


 Nowoczesny sterownik wektorowy predysponowany do pracy w konstrukcjach dużej mocy. Rekomendowany do użycia z silnikami o mocy znamionowej 3000W lub wiecej (najlepiej Mxus 3K Turbo)

Jest to nowa wersja, producent obniżył prąd DC do 55A ale w zamian zwiększył prąd międzyfazowy aż do 170A (względem 140A poprzednio) co skutkuje wyższym momentem obrotowym przy prędkościach 0-50% maksymalnych


  • Zasilanie: 48 V
  • Prąd: 55A (fazowy 170A)
  • Wymiary: 220x110x50mm 
  • Waga: 1250g
  • Napięcie: 48 (13s)
  • Moc maksymalna: 5kW (dla 72V)

 

Poszczególne modele sterowników NIE DZIAŁAJĄ poza swoimi napięciowymi zakresami pracy

UWAGA:

ZAWSZE sprawdzaj, czy przewody we wtyczce urządzenia oraz przewody złączki sterownika są zgodne. To, że sterownik i urządzenie mają takie same wtyczki pasujące do siebie NIC NIE ZNACZY ponieważ różni producenci posiadają swoje różne standardy produkcji. Zawsze należy dodatkowo sprawdzić czy przewody w tych złączkach są zgodne, tj po wpięciu ich ze sobą zasilanie, masa czy sygnały zostaną podłączone prawidłowo i zgodnie w obu złączkach. Jeśli zepniesz wtyczki ale nie sprawdzisz, czy przewody z nich wychodzące są zgodne kolejnością to ryzykujesz uszkodzenie sterownika lub dopinanego urządzenia. Wskazówka szczególnie dotyczy sytuacji, kiedy kupujesz w naszym sklepie 1 element i chcesz go podłączyć do posiadanego w domu drugiego urządzenia. Mocno zachęcamy nie korzystać ze złącz i lutować swoją instalację na stałe bezpośrednio do siebie przewodami. Zabezpiecza to przed nieprawidłowym spinaniem ze sobą niekompatybilnych złącz.

 


 Opis przewodów w sterowniku Sabvoton ML60 (wektorowy, 55A):

1. Czarny [GND], Czerwony [+5V], Zielony [Hall], Niebieski [Hall], Żółty[ Hall] - złącze czujników Halla z silnika. 

2. Czerwony [+5V], czarny [GND], Zielony [sygnał] - manetka przyśpieszania manetki

3. Szary [Duża prędkość], Czarny [GND], Niebieski [Mała prędkość] LUB BIało-Niebieski [Duża prędkość], Czarny [GND], Żółto-Biały [Mała prędkość] - Nastawy ograniczenia prędkości. Zwarcie przewodów sygnałowych do GND powoduje ustawienie danego limitu. Brak połączonych przewodów ustawia prędkość średnią

4. Niebiesko-Biały [sygnał] - Wsteczny aktywowany sygnałem GND

5. Żółty-Zielony [sygnał] - Sygnał prostokątny 5V z czujnika halla na potrzeby prędkościomierzy

6. Różowy [Sygnał] - Wejście sygnału tempomatu aktywowane chwilowym zwarciem z GND, aby wyjść z tempomatu porusz manetką lub użyj sygnału z hamulca

7. Fioletowy [sygnał] - Przewód serwisowy, nie używany

8. Brązowo-Biały [sygnał], Czarny [GND] - Aktywacja hamowania silnikiem (regeneracyjnego). Jeśli te przewody są zwarte i sterownik otrzyma sygnał hamulca z klamki hamulcowej to poza odłączeniem silnika czy wyłączeniem tempomatu zostanie podjęta próba aktywacji hamowania regeneracyjnego. O tym, czy sterownik ją uruchomi zależy także od stanu naładowania akumulatora czy prędkości z jaką się poruszamy.

9. Żółto-Czarny [sygnał] - Sygnał ograniczenia prędkości 25km/h sterowany GND 

10. Czerwony (połączony z Pomarańczowym) - Stacyjka. Podanie +BAT uruchamia sterownik

11. Pomarańczowy [stacyjka], Zielony [sygnał], Brązowy [faza silnika] - Złącze alarmu i blokady koła. Podanie GND na zielony przewód sygnałowy aktywuje postojowe hamowanie koła. Uniemożliwia to oddalenie się na pojeździe. Pamiętaj, że blokada wymaga sterownika włączonego na stacyjce więc musisz podać jednocześnie +BAT na pomarańczowy lub nie wyłączać sterownika z głównej stacyjki. 

12. Szaro-Biały [sygnał] - Analogowy sygnał prędkościomierza, im wyższa prędkość tym wyższe napięcie na tym przewodzie w zakresie 0V do +BAT

13. Niebieski-Niebieski [sygnał] - Sygnał aktywacji "soft start" umożliwia złagodzenie startu silnika i uczynienie go płynnym. Przydatna funkcja w sytuacji, kiedy to silnik działa w systemie MID lub innym mechanicznym przekładniowym. Pozwala wydłużyć czas bezawaryjnej pracy wszelakim przełożeniom łańcuchowym, zębatym czy na pasek.

14. Biało-Czarny [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany GND

15. Biały [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany +12V

 

(zdjęcie poglądowe)


 

Ustawienie Fazy i Halle ML45/ML60 + Mxus 30H/3K turbo
Fazy silnik -> sterownik:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski
Halle silnik -> Sterownik:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski

 


Sterownik nie współpracuje z silnikami: NineContinent 280x wersja na kasetę

UWAGA: Sterownik nie jest programowalny z komputera. Po podłączeniu faz i halli w odpowiedniej dla silnika kolejności jest od razu gotowy do pracy.


 

Gwarancja 24 miesiące.

Nie obejmuje w przypadku:

- Błędów w montażu lub konserwacji

- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)

- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia

- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia


Masz pytania? Zadzwoń do nas

+48 33 50 00 105

Dane techniczne

Sterownik: Napięcie 48V
Sterownik: Typ Wektorowy

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (2)

21 czerwca 2019

Sterownik świetny się spisuje bardzo łatwy w podłączeniu, pracuje z Mxus 3k i świetnie daje radę. Polecam

7 stycznia 2020

Bezproblemowy sterownik, działa od razu z mxus 3k

Wersja językowa / Language version
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Menu Menu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium