Producenci

QS 205 v3 + Ferrofluid (Tył)

Dostępność: 0
Cena: 1 680,00 zł 1680.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 16 800 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: QS
Kod produktu: 275

Opis

FERROFLUID: Silnik fabrycznie wyposażony jest w system chłodzenia ferrofluidem przekazujący część energii cieplnej na obudowę silnika. W związku z czym maksymalna temperatura pracy tego silnika nie może przekroczyć 130st, a graniczna wartość wyłączenia to 140st

Jeden z najmocniejszych możliwych do zastosowania podczas budowy ebajka klasy superebajk na ramach dedykowanych typu FALCON :)

Ogromna elastyczność otrzymywanych mocy, łatwość modyfikacji i wytrzymałość czyni ten silnik najlepszym i co ważne finalnym napędem twojego roweru.

Silnik ten zastąpił oferowane wcześniej modele Mxus 5K. QS205 v3 posiada wyższą moc ciągłą, więcej miedzi, niższą rezystancję uzwojeń. Szybciej wytraca ciepło i jest rekomendowany do szczególnie trudnej pracy w konstrukcjach typu Falcon. 

Typ silnika: 30x4, pod 36 szprych, ilość magnesów 32 (16 par)

Moc nominalna: 3000W przy 60V 

Napięcie zasilania: 24-120V

Maksymalny prąd ciągły: 80A

Maksymalna moc ciągła: do 6000W (~60-80A)

Maksymalna moc chwilowa: do 8000W (90-100A)

Prędkość10Kv, około 0.9km/h na każdy 1V zasilania dla koła 19" MOTO

Moment obrotowy maksymalny: >150Nm

Masa: 13kg

Rozstaw widełek (dropout): 145-150mm

Czujnikowy: tak, 2 zestawy czujników halla + 2 czujniki KTY83

Montaż wolno biegu: nakręcany klasyczny, 1-5s

Uwaga: Silnik taki z uwagi na masę zaplata się w lekką i wytrzymałą aluminiową obręcz motocyklową 19". Obręcze i szprychy są dostępne w sklepie w odpowiednich działach. Nie ma możliwości zaplotu tego silnika w obręcz rowerową. Jeśli potrzebujesz mocnego silnika do przeróbki roweru na elektryczny - użyj modelu Mxus 3K - jego moc jest aż nadto wystarczająca a gabaryty i wielkość umożliwiają montaż w rowerowej ramie aluminiowej. Nie polecamy zaplotu silnika w obręcze szersze niż 1.4" oraz opon większych niż 3" z powodu rosnącej wagi całego koła. Będzie to skutkowała bardzo dużym spadkiem zasięgu (nawet o ponad 30%) i zwiększonym zużyciem energii oraz nadmiernym grzaniem silnika. 

Uwaga 2: Silnik (jak wiele innych) posiada 2 czujniki temperatury (każdy komplet halli ma swój) ale NIE WOLNO używać jednocześnie obu (np pomiar przez sterownik + pomiar przez watomierz/BMS). Grozi to występowaniem zakłóceń (wspólne masy) i może doprowadzić do sytuacji kiedy żadne z podłączonych urządzeń nie będzie w stanie prawidłowo odczytywać temperatury i doprowadzisz do uszkodzenia silnika. Tylko 1 komplet halli + czujnik temperatury może być używany w jednym czasie.

Uwaga 3: Nie rekomendujemy zasilania silników prądem wyższym niż 100A. Spowoduje to szybkie przegrzanie silnika już po kilkuset metrach leśnej zabawy i potrzebę oczekiwania nawet 20 min na ostygnięcie. Znacznie lepszym pomysłem jest ustawienie na sterowniku prądu z akumulatora 90-100A i około 200-250A prądu międzyfazowego (w uproszczeniu - sterowniki Sabvoton potrafią podać na silnik wyższy prąd niż pobierają z akumulatora) aby ten generował znaczny moment obrotowy nie powodując dużego poboru z akumulatora i nadmiernego grzania silnika. Pobór z akumulatora około 100A max to także jego dłuższe życie i zamiast 1 sezonu Twój akumulator będzie mieć szanse pracować 3 (po prostu nie będziesz męczyć go prądami maksymalnymi)... W tym wypadku zasada "mniej znaczy więcej i lepiej" działa i daje wymierne zalety :)

Jeśli masz jakieś pytania odnośnie wyboru odpowiedniego silnika - zapraszamy do kontaktu.

Przeczytaj dobre wskazówki podczas montażu e-bajka-> ebike.nexun.pl/

 

Gwarancja 12 miesięcy.

Nie obejmuje w przypadku:

- Błędów w montażu lub konserwacji

- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)

- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia

- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia

Jakie silniki, szprychy, obręcze << Przeczytaj >>

Dane techniczne

Silnik 24x5

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl