QS 205 v3 3000W (30x4) + Ferrofluid (Tył)

Stan magazynowy: 62
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 1 650,00 zł 1650.00
Cena netto: 1 341,46 zł
ilość szt.
Zyskujesz 16 500 pkt [?]
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 5
Producent: QS
Kod produktu: 484C-41353

Opis

Silnik Elektryczny QS 205 v3 3000W (30x4) + Ferrofluid (Tył)

Silnik elektryczny chłodzony ferroluidem.

FERROFLUID: Silnik fabrycznie wyposażony jest w system chłodzenia ferrofluidem przekazujący część energii cieplnej na obudowę silnika. W związku z czym maksymalna temperatura pracy tego silnika nie może przekroczyć 130st ponieważ skutkować to może odklejeniem się magnesów i późniejszą potrzebą ich ponownego przyklejenia :)

Uzwojenie silnika QS 205v3 3000W (30x4)

Wersja uzwojenia 30x4, zastąpiła starszy model 24x5. Dzięki grubszemu o 25% nawojowi silnik osiąga wyższa prędkość. Mniej się grzeje przy dużych obciążeniach, dzięki czemu pozwala zajechać dalej i dynamiczniej. Rekomendujemy montaż tego silnika w obręcz 19x1.4" oraz lekka oponą 3.0" 

Ramy Super E-bike dedykowane do silnika QS 205v3 3000W (30x4)

Jeden z najmocniejszych możliwych do zastosowania podczas budowy E-Bike klasy Super E-Bike na ramach dedykowanych typu Falcon V2, Kariwa, Spark :)

Ogromna elastyczność otrzymywanych mocy, łatwość modyfikacji i wytrzymałość czyni ten silnik najlepszym i co ważne finalnym napędem twojego roweru.

Silnik ten zastąpił oferowane wcześniej modele Mxus 5K. QS205 v3 posiada wyższą moc ciągłą, więcej miedzi, niższą rezystancję uzwojeń. Szybciej wytraca ciepło i jest rekomendowany do szczególnie trudnej pracy w konstrukcjach typu Falcon. 

Dane techniczne:

  • Typ silnika: 30x4, pod 36 szprych, ilość magnesów: 32 (16 par)
  • Moc nominalna: 3000W przy 60V 
  • Napięcie zasilania: 24-120V
  • Maksymalny prąd ciągły: 80A
  • Maksymalna moc ciągła: do 6000W (~60-80A)
  • Maksymalna moc chwilowa: do 8000W (90-100A)
  • Prędkość10Kv, około 0.9km/h na każdy 1V zasilania dla koła 19" MOTO
  • Moment obrotowy maksymalny: >150Nm
  • Masa: 13kg
  • Rozstaw widełek (dropout): 145-150mm
  • Czujnikowy: tak, 2 zestawy czujników halla + 2 czujniki KTY83
  • Montaż wolno biegu: nakręcany klasyczny, 1-5s

Wskazówki dla silnika elektrycznego QS 205 v3 3000W (30x4):

Uwaga: Silnik taki z uwagi na masę zaplata się w lekką i wytrzymałą aluminiową obręcz motocyklową 19". Obręcze i szprychy są dostępne w sklepie w odpowiednich działach. Nie ma możliwości zaplotu tego silnika w obręcz rowerową. Jeśli potrzebujesz mocnego silnika do przeróbki roweru na elektryczny - użyj modelu Mxus 3K - jego moc jest aż nadto wystarczająca a gabaryty i wielkość umożliwiają montaż w rowerowej ramie aluminiowej. Nie polecamy zaplotu silnika w obręcze szersze niż 1.4" oraz opon większych niż 3" z powodu rosnącej wagi całego koła. Będzie to skutkowała bardzo dużym spadkiem zasięgu (nawet o ponad 30%) i zwiększonym zużyciem energii oraz nadmiernym grzaniem silnika. 

Uwaga 2: Silnik (jak wiele innych) posiada 2 czujniki temperatury (każdy komplet halli ma swój) ale NIE WOLNO używać jednocześnie obu (np pomiar przez sterownik + pomiar przez watomierz/BMS). Grozi to występowaniem zakłóceń (wspólne masy) i może doprowadzić do sytuacji kiedy żadne z podłączonych urządzeń nie będzie w stanie prawidłowo odczytywać temperatury i doprowadzisz do uszkodzenia silnika. Tylko 1 komplet halli + czujnik temperatury może być używany w jednym czasie.

Uwaga 3: Nie rekomendujemy zasilania silników prądem wyższym niż 100A. Spowoduje to szybkie przegrzanie silnika już po kilkuset metrach leśnej zabawy i potrzebę oczekiwania nawet 20 min na ostygnięcie. Znacznie lepszym pomysłem jest ustawienie na sterowniku prądu z akumulatora 90-100A i około 200-250A prądu międzyfazowego (w uproszczeniu - sterowniki Sabvoton potrafią podać na silnik wyższy prąd niż pobierają z akumulatora) aby ten generował znaczny moment obrotowy nie powodując dużego poboru z akumulatora i nadmiernego grzania silnika. Pobór z akumulatora około 100A max to także jego dłuższe życie i zamiast 1 sezonu Twój akumulator będzie mieć szanse pracować 3 (po prostu nie będziesz męczyć go prądami maksymalnymi)... W tym wypadku zasada "mniej znaczy więcej i lepiej" działa i daje wymierne zalety :)

Radiator/Hubsink - w zestawie do samodzielnego montażu.

Zaplatanie i centrowanie koła

Zapleciemy kupowany u nas silnik w obręcz. Otrzymasz gotowe do jazdy koło.

Dodaj do koszyka szprychy, obręcz oraz silnik - prześlemy Ci gotowe do jazdy koło

Pamiętaj, że zaplatanie powierzamy profesjonalnemu serwisowi rowerowemu - dlatego realizacja takiego zamówienia może potrwać dodatkowe 1-5 dni roboczych.

Silniki zaplata się na 1 krzyż z przeplotem (o ile to możliwe)

Wskazówka:

Pamiętaj, że nawet najlepiej zaplecione koło wymaga dociągnięcia szprych po przejechaniu pewnego dystansu. Zazwyczaj pierwsze dociągnięcie szprych przeprowadza się po pierwszych 50-200km w zależności od stylu jazdy. Jeśli szprychy zaczynają grzechotać - to oznaka, że ułożyły się na kole i należy je finalnie dociągać. Zajmuje się tym każdy serwis rowerowy.

Jeśli masz jakieś pytania odnośnie wyboru odpowiedniego silnika - zapraszamy do kontaktu.

Przeczytaj dobre wskazówki podczas montażu e-bajka-> Blog

 

Gwarancja 24 miesiące.

Nie obejmuje w przypadku:

- Błędów w montażu lub konserwacji

- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)

- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia

- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia

Jakie silniki, szprychy, obręcze << Przeczytaj >>

Dane techniczne

Moc silnika 3000W
Nawój 30x4

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (1)

28 października 2019

Dobry produkt :D

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium