Mxus v3 3K-Turbo 3000W 45H (16x4) Tył

Stan magazynowy: 59
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 1 190,00 zł 1190.00
Cena netto: 967,48 zł
ilość szt.
Zyskujesz 11 900 pkt [?]
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 5
Producent: Mxus
Kod produktu: 9680-523F0

Opis

Silnik Elektryczny Mxus v3 3K-Turbo 3000W 45H (16x4) Tył

Wysokiej jakości silnik firmy Mxus. Jest to silnik w najnowszej wersji, tzw "v3-Turbo"

Zmiany w porównaniu do wersji V2:

- Zakrzywione, grubsze magnesy

- Grubsze przewody zasilające

- Grubsza oś

- 2 zestawy czujników halla, czujnik temperatury KTY83 (dla sterownika Sabvoton) oraz NTC10k (dla sterowników sinus KT)

UWAGA: Silnik posiada 2 RÓŻNE czujniki temperatury. Pierwszy komplet halli posiada czujnik KTY-83 dla sterowników Sabvoton, drugi komplet czujników halla posiada przewód od czujnika NTC10k dla sterowników sinus. Dzięki temu silnik może być użytkowany w pełni z oboma typami sterowników. Aby rozróżnić który z białych przewodów czujnika temperatury idzie do której jego wersji dokonaj pomiaru rezystancji między tym białym przewodem a czarnym GND czujników halla. Jesli pomiar wykaże rezystancje ~1kR = KTY83, jeśli ~10kR to jest to NTC10k. Białe przewody czujników temperatury nie są przypisane do konkretnych zestawów czujników halla, można używać jednego zestawu halli oraz czujnika z drugiego zestawu.

Jeden z najmocniejszych możliwych do zastosowania podczas przeróbki lub budowy ebajka klasy superebajk na bazie ramy roweru MTB :)

Ogromna elastyczność otrzymywanych mocy, łatwośc modyfikacji i wytrzymałość czyni ten silnik najlepszym i co ważne finalnym napędem twojego roweru.

Dane techniczne:

  • Nawój: 16x4=4T
  • Moment obrotowy na Amper: 4T = 1.07Nm/A
  • RPM na Volt (Kt): 4T = 8.9 Kv
  • Typ silnika: 16x4, pod 36 szprych
  • Moc nominalna: 3000W przy 60V 
  • Napięcie zasilania: 24-120V
  • Maksymalny prąd ciągły: 50A
  • Maksymalna moc ciągła: do 5000W (~50-65A)
  • Maksymalna moc chwilowa: do 7000W (80-90A)
  • Prędkość dla koła 26": około 1km/h na każdy 1V zasilania
  • Moment obrotowy: 125Nm
  • Masa: 9.2kg
  • Rozstaw widełek (dropout): 145mm (czytaj poniżej)
  • Czujnikowy: tak
  • Montaż wolnobiegu: nakręcany klasyczny, 1-5s
  • Ilość magnesów: 46 (23 pary)

Co powinieneś wiedzieć przed zakupem silnika elektrycznego Mxus v3 3K-Turbo 3000W 45H (16x4)?

UWAGA: jest to potężny i dużo mogący silnik. Tak samo jak inne - jeśli będzie wykorzystywany na skraju swoich możliwości - powinieneś go zabezpieczyć termicznie. Możesz w tym celu użyć sterownika Sabvoton i połączyć fabryczny czujnik temperatury w silniku (biały przewód) do sterownika lub sterownika KT sinus. Wtedy to sterownik będzie dbać o to aby silnik nie został uszkodzony termicznie przy dynamicznej jeździe. Jeśli będziesz używać sterownika bez pomiaru temperatury to powinieneś zabezpieczyć silnik poprzez montaż wyłącznika termicznego 150st na uzwojeniach silnika. Działa on wtedy niezależnie od sterownika.

UWAGA II:

Jeśli zamierzasz zakupić ten silnik oraz zamówić usługę zaplecenia go w obręcz aby otrzymać gotowe koło - prosimy o kontakt przed zakupem. Tego typu silniki wymagają specjalnych szprych i obręczy.

UWAGA III:

W przypadku wersji v3 nie ma potrzeby podwajać przewodów fazowych, są już fabrycznie wystarczająco grube nawet na maksymalne moce. Montaż wyłącznika termicznego także jest ułatwiony, ponieważ można wykorzystać 2 białe przewody od czujnika temperatury, którego zazwyczaj się nie wykorzystuje. Odłączamy w silniku od czujnika i podłączamy do bezpiecznika termicznego 150st

UWAGA IV:

Tego typu silniki szczególnie dobrze sprawdzają się w obręczach max 26" Maksymalizuje to moment obrotowy oraz minimalizuje zużycie energii. Takich silników nie zaplata się w koła 27.5-29".

Zaplatanie i centrowanie koła

Zapleciemy kupowany u nas silnik w obręcz. Otrzymasz gotowe do jazdy koło.

Dodaj do koszyka szprychy, obręcz oraz silnik - prześlemy Ci gotowe do jazdy koło

Pamiętaj, że zaplatanie powierzamy profesjonalnemu serwisowi rowerowemu - dlatego realizacja takiego zamówienia może potrwać dodatkowe 1-5 dni roboczych.

Silniki zaplata się na 1 krzyż z przeplotem (o ile to możliwe)

Wskazówka:

Pamiętaj, że nawet najlepiej zaplecione koło wymaga dociągnięcia szprych po przejechaniu pewnego dystansu. Zazwyczaj pierwsze dociągnięcie szprych przeprowadza się po pierwszych 50-200km w zależności od stylu jazdy. Jeśli szprychy zaczynają grzechotać - to oznaka, że ułożyły się na kole i należy je finalnie dociągać. Zajmuje się tym każdy serwis rowerowy.

Zastosowanie:

Pamiętaj, że silnik jest duży, ma dropout 145mm, ma oś M14 i jest przeznaczony do montażu w rowerach typu custom lub klasycznych o mocnej konstrukcji. Da się go zamontować w praktycznie każdym rowerze z klasyczną aluminiową i stalową ramą po rozsunięciu widełek o około 15mm. Jest to normalna czynność montażowa. Pamiętaj, że silnik jest na tyle szeroki, że do normalnego roweru zmieści się tylko wraz z wolnobiegiem max 5, może 7 przełożeń. Po odpowiednim ustawieniu można użytkować manetki 7-9r z wolnobiegiem 5/7s (ograniczasz skok wózka przerzutki poprzez śruby regulujące). W rowerach typu 'custom' dzięki temu, że widełki mają nawet 170mm - można stosować ten silnik nawet z wolnobiegiem 9r (choć polecane jest max 7).

Sterownik:

Najlepiej wektorowy, prąd max 80A, napięcie 16s (60V) lub 20s (72V)

Jeśli masz jakieś pytania odnośnie wyboru odpowiedniego silnika - zapraszamy do kontaktu.

Przeczytaj dobre wskazówki podczas montażu e-bajka-> ebike.nexun.pl/

Gwarancja 24 miesiące.

Nie obejmuje w przypadku:

- Błędów w montażu lub konserwacji

- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)

- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia

- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia

Jakie silniki, szprychy, obręcze << Przeczytaj >>

Dane techniczne

Moc silnika 3000W
Nawój 16x4

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium