Mxus 30H 1500W (10x6) Tył KASETA

Stan magazynowy: 86
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 790,00 zł 790.00
Cena netto: 642,28 zł
ilość szt.
Zyskujesz 7 900 pkt [?]
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 5
Producent: Mxus
Kod produktu: F345-341AB

Opis

Silnik Elektryczny Mxus 30H 1500W (10x6) Tył KSEATA

Mocna i sprawdzona konstrukcja firmy Mxus, model 30H. Stanowi odpowiedź firmy Mxus na kasetową wersję silnika RH280x firmy Nine continent. Taka sama moc znamionowa, prędkość, szerokość stojana.

W odróżnieniu od silników NC posiada zamontowany czujnik temperatury NTC10k i można go podłączyć do sterowników w wersji KT oraz posiada przewody fazowe o zwiększonej średnicy i nie jest wymagane ich podwajanie dla obciążenia 45A

Dane techniczne:

  • Typ silnika: 10x6, na 36 szprych, oś M12
  • Moc nominalna: 1200W przy 48V 
  • Napięcie zasilania: 24-72V
  • Maksymalny prąd: do 45A (pod warunkiem kontroli temperatury wewnętrznej)
  • Maksymalna moc ciągła: do 1500W
  • Maksymalna moc chwilowa: do 3000W
  • Prędkość: ~9.5RPM/V, około 1km/h na każdy 1V zasilania dla koła 26"
  • Moment obrotowy maksymalny: 65Nm
  • Masa: 6.4kg
  • Przekładniowy: nie
  • Czujnikowy: Halle + czujnik temperatury NTC10k
  • Montaż kasety: na standardowy wpust dla kasety 7-10s
  • Ilość magnesów: 46
  • Gwarancja: 24 miesiące 
Ustawienie Fazy i Halle ML45 + Mxus 30H
Fazy:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski
Halle:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski

Wskazówka dla silnika Mxus 30H 1500W (10x6):

Jeśli masz w planie budowę bardzo mocnego roweru i przewidujesz użytkowanie powyższego silnika przy mocach maksymalnych w sposób ciągły lub planujesz użytkowanie go przy mocach przekraczających powyższe parametry (prąd, napięcie, moce ciągłe i maksymalne) to należy monitorować temperaturę silnika w celu przeciwdziałania przegrzaniu.

Zaplatanie i centrowanie koła

Zapleciemy kupowany u nas silnik w obręcz. Otrzymasz gotowe do jazdy koło.

Dodaj do koszyka szprychy, obręcz oraz silnik - prześlemy Ci gotowe do jazdy koło

Pamiętaj, że zaplatanie powierzamy profesjonalnemu serwisowi rowerowemu - dlatego realizacja takiego zamówienia może potrwać dodatkowe 1-5 dni roboczych.

Silniki zaplata się na 1 krzyż z przeplotem (o ile to możliwe)

Wskazówka:

Pamiętaj, że nawet najlepiej zaplecione koło wymaga dociągnięcia szprych po przejechaniu pewnego dystansu. Zazwyczaj pierwsze dociągnięcie szprych przeprowadza się po pierwszych 50-200km w zależności od stylu jazdy. Jeśli szprychy zaczynają grzechotać - to oznaka, że ułożyły się na kole i należy je finalnie dociągać. Zajmuje się tym każdy serwis rowerowy.

Jeśli masz jakieś pytania odnośnie wyboru odpowiedniego silnika - zapraszamy do kontaktu.

Przeczytaj dobre wskazówki podczas montażu e-bajka-> Blog

Jakie silniki, szprychy, obręcze << Przeczytaj >> 

Dane techniczne

Moc silnika 1500W
Nawój 10x6

Opinie o produkcie (3)

22 lutego 2019

Bardzo fajny silnik. W połączeniu ze sterownikiem kt 48V 45A bardzo ładnie się zbiera. Polecam do pierwszej konstrukcji.

20 sierpnia 2019

zdecydowanie polecam, dzięki ośce 220mm bez większych problemów został zamontowany do &quot;FATA&quot; o rozstawie 190mm

17 października 2019

Silnik bardzo znany i lubiany. Do nowoczesnych lekkich rowerów na systemach deore i 10-rzędowej kasecie jak ulał. Do pracy z niektórymi zaciskami konieczne zdystansowanie tarczy hamulcowej za pomocą dedykowanych podkładek. Zacisk potrafi ocierać o dekiel silnika. W tej cenie i tej masie bez konkurencji. Polecam

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium