Darmowa dostawa od 50,00 zł

Pozyskiwanie i wymiana punktów

Pozyskiwanie i wymiana punktów
Program lojalnościowy dla zarejestrowanych klientów detalicznych obowiązuje od 14.02.2024 r.
  • Kupuj i zbieraj punkty. Wydane 10 PLN = 1 PKT
  • Opinia po zakupie. Dodaj opinie i otrzymaj 5 PKT
  • Punkty wymieniaj na Złotówki. 1 PKT = 1 PLN

Nasz Program Lojalnościowy sprawia, że zakupy w naszym sklepie są jeszcze bardziej atrakcyjne. Każdy klient detaliczny zarejestrowany w naszym sklepie może zbierać punkty za zakupy produktów oraz wystawione opinie po realizacji zamówienia. Od Ciebie zależy na co przeznaczysz swoje zebrane punkty.

1 PKT za każde wydane 10 zł

Robiąc zakupy otrzymujesz punkty

Docenimy każdą Twoją aktywność w sklepie. Każdy zakup w naszym sklepie premiowany jest punktami w Programie Lojalnościowym. Ilość punktów uzależniona jest od ceny kupowanego produktu. Podczas zakupu otrzymujesz informacje o liczbie punktów przyznanych za zakup konkretnego towaru.

5 PKT za ocenę zamówienia

Wystawiaj opinie po zakupie

Twoja opinia ma dla nas ogromne znaczenie, gdyż umożliwia nam ciągłą ocenę jakości świadczonych usług. Prosimy o ocenę realizacji zamówienia, co zostanie odzwierciedlone w przyznaniu punktów w naszym programie lojalnościowym.

Wymień punkty na złotówki

Jeżeli posiadasz już na swoim koncie punkty lojalnościowe możesz je wymienić na złotówki w zamówieniu. 1 PKT to 1 Złoty.

Ile mam punktów?

Liczbę posiadanych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto. W sekcji "Program Lojalnościowy" zobaczysz ile masz punktów.

Regulamin

1. Program lojalnościowy dla zarejestrowanych klientów detalicznych obowiązuje od 14.02.2024 r. Program nie działa wstecz (dotyczy to zamówień oraz opinii do zrealizowanego zamówienia).

2. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każda osoba, która:

  • zarejestrowała w Sklepie konto klienta zgodnie z regulaminem Sklepu oraz
  • zaakceptowała treść niniejszego Regulaminu, w szczególności poprzez wybór stosownej opcji w ustawieniach konta klienta w Sklepie - z zastrzeżeniem dalszych zapisów niniejszego paragrafu.
  • 3. Udział w Programie jest całkowicie dobrowolny.

    4. Punkty są przyznawane za zakupy produktów oraz wystawione opinie do zrealizowanego zamówienia. Punkty nie są przyznawane za ocenę towaru w karcie towaru na stronie sklepu.

    5. Uczestnik, który posiada więcej niż jedno Konto nie może połączyć tych kont oraz korzyści z nimi związanych, w tym przenosić Punktów lub kuponów.

    6. Uczestnik, który przed rejestracją konta dokonywał zakupów bez utworzenia konta zarejestrowanego, nie będzie uprawniony do otrzymania punktów za te wcześniejsze zakupy.

    7. Wszelkie aktywności i zakupy dokonane przez Uczestnika przed momentem rejestracji konta zostaną uznane za niekwalifikujące się do naliczenia punktów w ramach Programu.

    8. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę lub inne korzyści.

    9. Punkty i prawa z nimi związane uzyskiwane w ramach Programu nie mogą być sprzedawane, przenoszone ani zbywane w inny sposób, w szczególności pomiędzy różnymi Kontami należącymi do różnych Uczestników.

    10. W celu wykorzystania Rabatu przed dokonaniem płatności należy w koszyku wybrać jeden z dostępnych kuponów rabatowych. Podczas składania zamówienia można użyć tylko jednego kuponu.

    11. Punkty można wykorzystać tylko i wyłącznie w sklepie internetowym na zakupy towarów.

    12. W przypadku gdy wartość zakupu jest niższa od wartości rabatu, jego niewykorzystana część wygasa.

    13. Cena jednostkowa brutto poszczególnych towarów po wykorzystaniu rabatu nie może być niższa niż 1 zł, z wyjątkiem towarów, które posiadają status 'przecenione'. Rabat rozkłada się proporcjonalnie na wszystkie towary nabyte w ramach transakcji.

    14. Rabat nie łączy się innymi promocjami i kodami rabatowymi.

    15. Punkty naliczone zostaną do konta klienta po upływie 15 dni od momentu wysłania zamówienia, odebrania zamówienia lub wystawieniu opinii do zrealizowanego zamowienia.

    16. Przelicznik programu lojalnościowego wygląda następująco:

  • 1 pkt za każde wydane 10 zł
  • 5 pkt za każdą opinie do zrealizowanego zamowienia
  • 17. Punkty można wymieniać na rabat:

  • 10 pkt – 10 zł
  • 20 pkt – 20 zł
  • 50 pkt – 50 zł
  • 100 pkt – 100 zł
  • 200 pkt – 200 zł
  • 500 pkt – 500 zł
  • 1000 pkt – 1000 zł
  • 2000 pkt – 2000 zł
  • 5000 pkt – 5000 zł
  • 18. W przypadku zwrotu towaru, przy zakupie którego klient skorzystał z rabatu, Uczestnik otrzyma zwrot ceny zakupu zwracanego towaru, tj. ceny uwidocznionej na dowodzie zakupu uwzględniającej udzielony rabat.

    19. Klient który zwróci towar lub towary zakupione z użyciem punktów, nie odzyskuje punktów podczas zwrotu towaru. Wymiana punktów na rabat jest jednorazowa.

    20. Postanowiena regulaminu nie wyłączają i nie ograniczają żadnych praw uczestnika które przysługują mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

    21. Program obowiązuje przez czas nieokreślony. NEXUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zastrzega sobie prawo jego zakończenia. O zakończeniu Programu NEXUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poinformuje na stronie internetowej Programu (w sekcji Program Lojalnościowy), z wyprzedzeniem 1 miesięcznym. Uczestnicy Programu zostaną powiadomieni o jego zakończeniu z wyprzedzeniem 1 miesięcznym środkami komunikacji podanymi w Formularzu Rejestracyjnym.

    22. Punkty zebrane przez Uczestnika do chwili zakończenia Programu, będą zamienione na Rabat na zasadach przewidzianych w Programie. Przez okres 1 miesiąca od ogłoszenia zakończenia Programu będzie można skorzystać z rabatu. Po upływie 1 miesiąca rabat zostanie automatycznie anulowany.

    23. Zakończenie Programu skutkowało będzie brakiem możliwości zbierania punktów za zakup towarów.

    24. NEXUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Każda taka zmiana będzie ogłaszana przez NEXUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z 30 dniowym wyprzedzeniem. Obowiązująca wersja Regulaminu znajduje się na stronie internetowej nexun.pl w sekcji Program Lojalnościowy.

    25. Informacje o zmianach niniejszego Regulaminu zostaną zamieszczone na stronie internetowej w sekcji Program Lojalnościowy.

    26. Uczestnik zostanie poinformowany o zmianach niniejszego Regulaminu środkami komunikacji podanymi w Formularzu Rejestracyjnym, przy czym przez okres 30 dni od otrzymania przez Uczestnika takiej informacji ma on prawo gromadzić Punkty oraz wymieniać Punkty na przewidziane w Programie korzyści na dotychczasowych zasadach.

    27. Uczestnik, który nie zgadza się na zmianę w Regulaminie, ma prawo złożyć oświadczenie o rezygnacji z dalszego udziału w Programie. Oświadczenie to skutkuje zamknięciem Konta.

    Zaufane Opinie IdoSell
    4.92 / 5.00 2240 opinii
    Zaufane Opinie IdoSell
    2024-03-28
    Wszystko ok
    2024-03-26
    Bdb
    pixel