Mxus 30H 1500W (7x9) Tył KASETA, wolnobieżny

Mxus 30H 1500W (7x9) Tył KASETA, wolnobieżny
  • promocja
Stan magazynowy: 20
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 705,00 zł 780,00 zł 705.00
Cena netto: 573,17 zł 634,15 zł
Cena w innych sklepach: 780,00 zł
Kwota Brutto Rabat
od 5000 zł 5%
od 7000 zł 7%
od 10000 zł 10%
Progi rabatowe << Zobacz
ilość szt.

Opis

Silnik Elektryczny Mxus 30H 1500W (7x9) Tył KASETA, wolnobieżny


Co powinieneś wiedzieć przed zakupem silnika elektrycznego Mxus 30H 1500W 7x9

  • Silnik rekomendowany jest do konstrukcji budowanych z myślą o spokojnej turystycznej jeździe. Jeśli zamierzasz zbudować rower, którm zamierzasz jeździć poza ubitymi szutrowymi czy asfaltowymi trasami lub interesują Cię sportowe wrażenia z jazdy - wtedy wybierz Mxusa 3K, sprawdzi się ZNACZNIE lepiej (nie będzie się nadmiernie grzał) 
  • Ma najlepszy stosunek cena - możliwości i daje największe szanse rozbudowy napędu w przyszłości
  • Najlepszy sterownik powinien mieć 30A przy napięciu 48V (Bardzo polecamy sterowniki SINUS) dzięki czemu silnik będzie się grzał najmniej przy najwyższej mocy
  • Wersja silnika 7x9 to nawój dający dodatkową moc kosztem prędkości maksymalnej. Jeśli nie interesuje Cię duża prędkość maksymalna a chcesz mieć rower wyjątkowo dobrze pokonujący wszelakie asfaltowe lub szutrowe wzniesienia - rozważ zakup silnika wolnobieżnego
  • Jeśli zamierzasz zbudować sportowy rower o mocy wyższej niż 1500W (sterownik będzie mieć więcej jak 30A - lepiej wybierz Mxusa 3K Turbo) 

 


Dane techniczne

  • Typ silnika: 7x9, na 36 szprych, oś M12
  • Moc nominalna: 1200W przy 48V 
  • Napięcie zasilania: 36-48V
  • Maksymalny prąd: 30A
  • Maksymalna moc ciągła: 1500W
  • Prędkość: ~7.5RPM/V, około 0.75km/h na każdy 1V zasilania dla koła 26"
  • Moment obrotowy maksymalny: 85Nm
  • Masa: 6.4kg
  • Przekładniowy: nie
  • Czujnikowy: Halle + czujnik temperatury NTC10k
  • Montaż kasety: na standardowy wpust dla kasety 7-10s
  • Ilość magnesów: 46 
  • Rozstaw widełek: 135mm (pasuje do klasycznych rowerów)
  • Kliknij w zdjęcie poniżej, aby sprawdzić osiągane prędkości dla różnych silników

    przy róznych wymiarach obręczy:


Ustawienie Fazy i Halle ML45 + Mxus 30H
Fazy:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski
Halle:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski

Aby otrzymać gotowe koło dodaj do koszyka silnik, obręcz, szprychy oraz usługę zaplatania korzystając z naszego konfiguratora na głównej stronie nexun.pl

Zobacz jak skonfigurować koło dla siebie. 

 


Pamiętaj, że zaplatanie powierzamy profesjonalnemu serwisowi rowerowemu - dlatego realizacja takiego zamówienia może potrwać dodatkowe 1-5 dni roboczych.

Silniki zaplata się na 1 krzyż z przeplotem (o ile to możliwe)

Wskazówka:

Pamiętaj, że nawet najlepiej zaplecione koło wymaga dociągnięcia szprych po przejechaniu pewnego dystansu. Zazwyczaj pierwsze dociągnięcie szprych przeprowadza się po pierwszych 50-200km w zależności od stylu jazdy. Jeśli szprychy zaczynają grzechotać - to oznaka, że ułożyły się na kole i należy je finalnie dociągać. Zajmuje się tym każdy serwis rowerowy.


Wskazówka dla silnika Mxus 30H 1500W (7x9)

Jeśli masz w planie budowę bardzo mocnego roweru i przewidujesz użytkowanie powyższego silnika przy mocach maksymalnych w sposób ciągły lub planujesz użytkowanie go przy mocach przekraczających powyższe parametry (prąd, napięcie, moce ciągłe i maksymalne) to należy monitorować temperaturę silnika w celu przeciwdziałania przegrzaniu.


Najczęściej pojawiające się pytania

Czego nie obejmuje gwarancja?

Nie obejmuje w przypadku:
- Błędów w montażu lub konserwacji
- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)
- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia
- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia

Gdzie znajdę wskazówki dotyczące montażu E-Bike'a?

Wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się na Blogu

Czym różni się silnik 7x9 od 10x6?

Każdy silnik można określić 2 parametrami. Prędkość oraz moment obrotowy. Oba te parametry mają swoje odzwierciedlenie w owych tajemniczych 2 cyfrach. Oznaczają one opis wewnętrznej budowy silnika. Pierwsza cyfra to średnica drutu nawojowego. Ma ona bezpośredni wpływ na prędkość obrotową, czyli do ilu obrotów na minutę rozpędzi się silnik na każdy 1V zasilania. Druga liczba to ilość nawojów, ona mówi o tym, jakim momentem obrotowym dysponuje silnik, czyli jaką moc podczas rozpędzania czy podjazdu pod górki posiada.


 

Dane techniczne

Silnik: Model Mxus 30H
Silnik: Moc 1000-1500W
Silnik: Rodzaj napędu Tył

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (8)

5 lutego 2020

Polecam, silniki zaplecione zgodnie z zamówieniem.

8 lutego 2020

Profesjonalna i fachowa pomoc. Szybka realizacja zamówienia. Bardzo polecam .

3 maja 2020

Silnik używam ze sterownikiem KT36/48SVPRC, 36-48V, 30A (sinus) oraz z aku 48v. Jeżdżąc na manetce i pełnym aku osiąga prędkość 33km/h aby wraz ze spadającym napięciem uzyskać około 27km/h. Jeśli potrzebujesz silnika który będzie trzymał stałą prędkość w okolicy 35km/h to bierz drugą wersję. Jeżdżę głównie po asfalcie i powiem szczerze, jestem średnio zadowolony z mojego wyboru.

20 czerwca 2020

Świetny silnik na miasto bardzo polecam

23 sierpnia 2020

działa. od razu zamówiłem z obręczą szprychami i zapleceniem. to wygodne rozwiązanie. sam zaplot w porządku. silnik z dużym momentem kosztem prędkości. POLECAM

18 października 2020

Fajny silnik za dobre pieniadze /znizka &gt;Taby&lt; wreszcie sie przydala zaoszczedzic kilka zeta ;-))) / Mi zastapil bionxa 2, na ktorym bezawaryjnie nakrecilem prawie 6tys km.Mam nadzieje, ze ten bedzie sie sprawowal jeszcze lepiej.Na śląskie hałdy i do smigania po lesnych drozkach, gdzie czasami tylko slady po koniach widac W SAM RAZ.Ja jestem zadowolony..

13 lutego 2021

Do wczesniejszej opinii/recenzji &quot;dopowiem&quot; tylko, ze w sniegu i po sniegu tez daje rade i to calkiem dobrze ;-))) Szkoda, ze nie ma mozliwosci &quot;dolacz plik&quot;(Tas; moze pomysl o takiej opcji..) bo wrzucilbym kilka fotek z lasu ;-))

3 kwietnia 2021

Używałem tego silnika zaplecionego w koło 20 cali w tandemie. Wybrałem tę wersję a nie 10 x 6 ponieważ liczyłem bardziej na większy moment obrotowy (kosztem prędkości, na której specjalnie mi nie zależało). NIestety na tereny podgórskie, gdzie mieszkam kompletnie się nie nadaje. Oczywiście obciążenie masą też robi swoje (z synem ważymy łącznie ok. 125 kg) - jazda pod wzniesienia bardzo szybko podnosiła temperaturę silnika do 120-130 st. i trzeba było zsiadać (sterownik KT sinus 48V 30A). Silnik sprzedałem i zakupiłem MK3 Turbo. Trzeba dobrze przeanalizować potrzeby i warunki jazdy przed zakupem tego silnika..

Wersja językowa / Language version
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Menu Menu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium