Zestaw do konwersji (1000-1500W) MXUS 30H OBRĘCZ 28" / 29"

Kwota Brutto | Rabat |
od 7000 zł kod NEX7 | 7% |
od 10000 zł kod NEX10 | 10% |
Opis
Zestaw do konwersji (1000-1500W) MXUS 30H OBRĘCZ 28" / 29" Tył
Towar sprzedawany jako gotowy zestaw. Nie ma możliwości zamiany poszczególnych elementów.
Jeśli potrzebujesz innego zestawu, skorzystaj z naszej wyszukiwarki na stronie głównej:
Tu możesz dodawać do koszyka pojedyńcze produkty i zamieniać je dowolnie.
Co wchodzi w skład gotowego zestawu:
- silnik MXUS 30H 7x9 kaseta tył wolnobieżny
- Szprychy komplet 36szt.
- Obrecz Premium P23 28" / 29"
- Zaplatanie
- Sterownik KT sinus 30A
- Wyświetlacz KT-LCD8S
- Manetka kciukowa
- Czujnik PAS na kwadrat
- 2 x Czujnik magnetyczny klamek hamulcowych
Do zestawu pasuje bateria 48V, u nas dostępna w wersji "do samodzielnego montażu".
Kliknij w zdjęcie poniżej aby dowiedzieć się więcej szczegółów:
SILNIK ELEKTRYCZNY Mxus 30H 1500W (7x9) Tył KASETA, wolnobieżny w obręczy 28" / 29"
Sprzedawany zestaw obejmuje gotowe koło 28" / 29" wraz z silnikiem. Obręcz pasuje do hamulców tarczowych.
Parametry silnika:
- Typ silnika: 7x9, na 36 szprych, oś M12
- Moc nominalna: 1200W przy 48V
- Napięcie zasilania: 36-48V
- Maksymalny prąd: 30A
- Maksymalna moc ciągła: 1500W
- Prędkość: ~7.5RPM/V, około 0.75km/h na każdy 1V zasilania dla koła 26"
- Moment obrotowy maksymalny: 85Nm
- Masa: 6.4kg
- Przekładniowy: nie
- Czujnikowy: Halle + czujnik temperatury NTC10k
- Montaż kasety: na standardowy wpust dla kasety 7-10s
- Ilość magnesów: 46
Sterownik KT48V sinus 30A
Sterownik (kontroler) o przebiegu SINUS. W porównaniu do klasycznych sterowników blokowych pozwala na płynniejszą jazdę, zmniejsza zużycie energii oraz sprawia, że silnik pracuje ciszej.
Dane techniczne sterownika (kontrolera):
- Typ sterowania: SINUS
- Napięcie pracy: 36/48V (Akumulatory LiPo/LiIon 10-13s, Maksymalne napięcie pracy 55V
- Prąd maksymalny: 30A
- Moc nominalna: 500W
- Moc maksymalna: 1600W
- Odcięcie zasilania: 30/40V +-1V
- Wymiary: 45x85x190mm
Złącza w sterowniku Sterownik KT36/48SVPRCL, 36-48V, 30A (sinus):
- Czerwony [+BAT], Czarny [GND]: zasilanie sterownika
- Zielony, Zółty, Niebieski: Fazy zasialjące silnik
- Zielony, Zółty, Niebieski, Czerwony [5V], Czarny[GND] (biała kwadratowa złączka) : Czujniki Halla w silniku
- Zielony [TX], Zółty [RX], Niebieski [stacyjka], Czerwony [+BAT], Czarny[GND] (biała płaska złączka) : Wyświetlacz KT-LCD3
- 2x Zółty [sygnał], 2x Czarny [GND]: złacze klamek hamulcowych
- Biały w złączce halli [sygnał]: Wejście na czujnik temperatury NTC10K
- Biały [sygnał], Czerwony [+5V], Czarny [GND] – Manetka
- Żółty [GND], Zielony [sygnał], Czerwony [+5V] – czujnik PAS
- Szary, Szary - Ograniczenie mocy 25km/h i 250W odgórne i nie zależne od wyświetlacza i jego ustawienia mocy i prędkości. Połączone powoduje aktywacje ograniczenia. FUnkcja przygotowana na montaż dyskretnego przełącznika
- Biały, Czarny - Wsteczny - Po połączeniu obu przewodów sterownik uruchamia jazdę do tyłu
Wyświetlacz KT-LCD8S 36/48V
Wyświetlacz KT-LCD8 stanowi doskonały wybór z uwagi na możliwość konfiguracji zestawu z poziomu wyświetlacza.
- Napięcie pracy: 36/48V (10s-14s LiPo/LiIon)
- Maksymalne napięcie pracy: 59V
- Wymiary: 96x68mm
świetlaczy KT-LCD (36/48V):
https://ebike.nexun.pl/kt-lcd3-i-sterowniki-sinus-kt/
Manetka kciukowa
Ten model manetki polecany jest wtedy gdy rower służy do jazdy głównie w terenie. Manetka kciukowa jest mało wygodna, ale gwarantuje bezpieczeństwo podczas terenowych zabaw oraz pełną kontrolę dozowania mocy. Rekomendowana jest także do szosowo-trekingowego stylu jazdy na konstrukcjach o szczególnie dużej mocy.
Wyprowadzenia:
- Czarny: GND
- Czerwony: +5v
- Biały: Sygnał
Czujnik PAS na kwadrat
Montowany na oś suportu czujnik kadencji umożliwia wspomagany tryb jazdy podobny do rowerowego. Obrót korby aktywuje jazdę. Mnogość ustawień wyświetlacza umożliwia nastawienie parametrów jazdy pod każde potrzeby i preferencje.
- Montaż do korby: do miski suportu
- Ilość magnesów w tarczy: 8
- Opis wyprowadzeń:
-
- Opis wyprowadzeń WERSJA 1: Czerwony [5V], Niebieski [sygnał]. Żółty [GND],
- Opis wyprowadzeń WERSJA 2: Czerwony [5V], Niebieski [sygnał], Czarny [GND]
- Opis wyprowadzeń WERSJA 3: Brązowy [5V], Żółty [sygnał], Czarny [GND]
- Opis wyprowadzeń WERSJA 4: Czerwony [5V], Biały [sygnał], Czarny [GND]
2 czujniki magnetyczne klamek hamulcowych (dla klamek hydraulicznych oraz na linkę)
Czujnik łatwy w montażu do każdego rodzaju klamek hamulcowych umożliwia łatwe przerwanie trybu wspomagania PAS po naciśnięciu hamulca.
INSTALACJA:
- Użyj opaski, aby przymocować magnes i czujnik do dźwigni hamulca.
- Czujnik musi być przymocowany do nieruchomego końca dźwigni hamulca i musi być wyrównany z okrągłym otworem magnesu.
- Odległość między magnesem a czujnikiem w stanie spoczynku powinny wynosić około 0,5 cm.
Zaplatanie i centrowanie koła
Pamiętaj, że zaplatanie powierzamy profesjonalnemu serwisowi rowerowemu - dlatego realizacja takiego zamówienia może potrwać dodatkowe 1-5 dni roboczych.
Silniki zaplata się na 1 krzyż z przeplotem (o ile to możliwe)
Wskazówka:
Pamiętaj, że nawet najlepiej zaplecione koło wymaga dociągnięcia szprych po przejechaniu pewnego dystansu. Zazwyczaj pierwsze dociągnięcie szprych przeprowadza się po pierwszych 50-200km w zależności od stylu jazdy. Jeśli szprychy zaczynają grzechotać - to oznaka, że ułożyły się na kole i należy je finalnie dociągać. Zajmuje się tym każdy serwis rowerowy.
Najczęściej pojawiające się pytania
Nie obejmuje w przypadku:
- Błędów w montażu lub konserwacji
- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)
- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia
- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia
Wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się na Blogu
Masz pytania? Zadzwoń do nas
+48 33 50 00 105
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)






