Sabvoton ML60 72V 55A (wektorowy)

Stan magazynowy: 7
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 528,00 zł 528.00
Cena netto: 429,27 zł
ilość szt.
Zyskujesz 5 280 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Sabvoton
Kod produktu: 466A-4464B

Opis

Sterownik Sabvoton ML60 72V 55A (wektorowy)

Nowoczesny sterownik wektorowy predysponowany do pracy w konstrukcjach dużej mocy. Rekomendowany w pojazdach o mocach do 3500W. Rekomendujemy stosowanie silników o mocach znamionowych ~1000W i więcej (najlepiej Mxus 3K)

Jest to nowa wersja, producent obniżył prąd DC do 55A ale w zamian zwiększył prąd międzyfazowy aż do 170A (względem 140A poprzednio) co skutkuje wyższym momentem obrotowym przy prędkościach 0-50% maksymalnych

  • Zasilanie: 72
  • Prąd: 55A (fazowy 170A)
  • Wymiary: 220x110x50mm 
  • Waga: 1250g
  • Napięcie: 72V (20s)
  • Moc maksymalna: 5kW (dla 72V)

Zakresy napięć wejściowych:

  • Dla 72V (20s LiIon): minimum 60V, maximum 85V

Poszczególne modele sterowników NIE DZIAŁAJĄ poza swoimi napięciowymi zakresami pracy

Uwaga: podczas budowy swojej konstrukcji NIE STOSUJ ŻADNYCH ZŁĄCZ. Obetnij końcówki sterownika, silnika, manetek, przycisków i innych elementów i zlutuj je na stałe zabezpieczając miejsca łączeń koszulką termokurczliwą. Prawidłowo zbudowana instalacja nie jest oparta o złącza. Kupowane u nas elementy "fabrycznie" nie pasują do siebie i jest to zabieg celowy. Złącza w konstrukcjach dużej mocy jednośladów są powodem wielu problemów oraz usterek i łączenie wszystkiego na stałe czyni instalację pewniejszą i mniej awaryjną.

Opis przewodów w sterowniku Sabvoton ML60 (wektorowy, 55A):

1. Czarny [GND], Czerwony [+5V], Zielony [Hall], Niebieski [Hall], Żółty[ Hall] - złącze czujników Halla z silnika. 

2. Czerwony [+5V], czarny [GND], Zielony [sygnał] - manetka przyśpieszania manetki

3. Szary [Duża prędkość], Czarny [GND], Niebieski [Mała prędkość] - Nastawy ograniczenia prędkości. Zwarcie przewodów sygnałowych do GND powoduje ustawienie danego limitu. Brak połączonych przewodów ustawia prędkość średnią

4. Niebiesko-Biały [sygnał] - Wsteczny aktywowany sygnałem GND

5. Żółty-Zielony [sygnał] - Sygnał prostokątny 5V z czujnika halla na potrzeby prędkościomierzy

6. Różowy [Sygnał] - Wejście sygnału tempomatu aktywowane chwilowym zwarciem z GND, aby wyjść z tempomatu porusz manetką lub użyj sygnału z hamulca

7. Fioletowy [sygnał] - Przewód serwisowy, nie używany

8. Brązowo-Biały [sygnał], Czarny [GND] - Aktywacja hamowania silnikiem (regeneracyjnego). Jeśli te przewody są zwarte i sterownik trzyma sygnał hamulca z klamki hamulcowej to poza odłączeniem silnika czy wyłączeniem tempomatu zostanie podjęta próba aktywacji hamowania regeneracyjnego. O tym, czy sterownik ją uruchomi zależy także od stanu naładowania akumulatora czy prędkości z jaką się poruszamy.

9. Żółto-Czarny [sygnał] - Sygnał ograniczenia prędkości 25km/h sterowany GND 

10. Czerwony (połączony z Pomarańczowym) - Stacyjka. Podanie +BAT uruchamia sterownik

11. Pomarańczowy [stacyjka], Zielony [sygnał], Brązowy [faza silnika] - Złącze alarmu i blokady koła. Podanie GND na zielony przewód sygnałowy aktywuje postojowe hamowanie koła. Uniemożliwia to oddalenie się na pojeździe. Pamiętaj, że blokada wymaga sterownika włączonego na stacyjce więc musisz podać jednocześnie +BAT na pomarańczowy lub nie wyłączać sterownika z głównej stacyjki. 

12. Szaro-Biały [sygnał] - Analogowy sygnał prędkościomierza, im wyższa prędkość tym wyższe napięcie na tym przewodzie w zakresie 0V do +BAT

13. Niebieski-Niebieski [sygnał] - Sygnał aktywacji "soft start" umożliwia złagodzenie startu silnika i uczynienie go płynnym. Przydatna funkcja w sytuacji, kiedy to silnik działa w systemie MID lub innym mechanicznym przekładniowym. Pozwala wydłużyć czas bezawaryjnej pracy wszelakim przełożeniom łańcuchowym, zębatym czy na pasek.

14. Biało-Czarny [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany GND

15. Biały [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany +12V

Ustawienie Fazy i Halle ML45/ML60 + Mxus 30H/3K turbo
Fazy silnik -> sterownik:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski
Halle silnik -> Sterownik:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski

Sterownik nie współpracuje z silnikami: NineContinent 280x wersja na kasetę

UWAGA: Sterownik nie jest programowalny z komputera. Po podłączeniu faz i halli w odpowiedniej dla silnika kolejności jest od razu gotowy do pracy.

Gwarancja 24 miesiące.

Nie obejmuje w przypadku:

- Błędów w montażu lub konserwacji

- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)

- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia

- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia

Dane techniczne

Prąd 55A
Napięcie 72V
Typ Wektorowy

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium