Masz pytania? Zadzwoń do nas
  • +48 33 50 00 105
 

QS MOTOR 273 v3 4000W 3T + Ferrofluid (Tył)

qs 273 sklep 2.jpg
  • nowość
Stan magazynowy: 4
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 2 900,00 zł 2900.00
Cena netto: 2 357,72 zł
Cena w innych sklepach: 2 900,00 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Kwota Brutto Rabat
od 7000 zł kod NEX7 7%
od 10000 zł kod NEX10 10%
Zostanie naliczony w koszyku
Ocena: 0
Producent: QS
Kod produktu: EB72-166BF

Opis

Silnik Elektryczny QS 273 v3 4000W 3T + Ferrofluid (Tył)

 Uwaga: Silnik sprzedawany "luzem". Nie ma możliwości zamówienia silnika zaplecionego w obręcz.


  • Najmocniejszy silnik stosowany w pojazdach typu CUSTOM (Falcon itp)
  • W przypadku mocnej terenowej jazdy rekomendujemy zakup mniejszego silnika QS 205 v3 z uwagi na niższą wagę co przekłada się na wyższą dzielność terenową.
  • Silnik posiada dwa zamienne komplety czujników Halla! Na co dzień jeździmy z podłączonym jednym kompletem. W razie awarii czujników Halla możemy podłączyć drugi zestaw.
  • Solidna konstrukcja znanej marki QS Motor sprawdzi się w każdym terenie.
  • Silnik wyposażony w Ferrofluid polepszający chłodzenie o około 10%

 Dane techniczne:

  • Typ silnika: 3T, pod 36 szprych, ilość magnesów: 32 (16 par)
  • Moc nominalna: 4000W przy 72V 
  • Napięcie zasilania: 24-120V
  • Maksymalny prąd ciągły: 100A
  • Maksymalna moc ciągła: do 8000W (100A)
  • Maksymalna moc chwilowa: do 12000W (150A)
  • Prędkość10Kv, około 1km/h na każdy 1V zasilania dla koła 19" MOTO
  • Moment obrotowy maksymalny: >220Nm
  • Masa: 18,1kg
  • Rozstaw widełek (dropout): 145-155mm
  • Czujnikowy: tak, 2 zestawy czujników halla + 2 czujniki KTY83
  • Montaż wolno biegu: nakręcany klasyczny, 1-5s

Opis przewodów:

  • Niebieski, zielony, żółty [grube przewody] - fazy zasilające silnik
  • Niebieski [sygnał Hall], zielony [sygnał Hall], żółty [sygnał Hall], czarny [GND], czerwony [+5V], biały [sygnał Temperatury] - 2 wiązki halli 

 


Chłodzenie ferroluidem.

FERROFLUID: Silnik fabrycznie wyposażony jest w system chłodzenia ferrofluidem przekazujący część energii cieplnej na obudowę silnika. W związku z czym maksymalna temperatura pracy tego silnika nie może przekroczyć 130st ponieważ skutkować to może odklejeniem się magnesów i późniejszą potrzebą ich ponownego przyklejenia :) Ferrofluid polepsza możliwości chłodzenia silnika o około 10% 


 Uzwojenie silnika QS 273 v3 4000W (3T)

Wersja uzwojenia 3T łączy dużą prędkość maksymalną oraz duży moment obrotowy. Taki silnik rekomendowany jest do najmocniejszych motorowerów i motocykli elektrycznych


Ramy Super E-bike dedykowane do silnika QS 273 v3 4000W (3T)

Jeden z najmocniejszych możliwych do zastosowania podczas budowy E-Bike klasy Super E-Bike na ramach dedykowanych typu Falcon V2, Falcon V3, Venom, Kariwa, Spark itp


Uwaga: Nigdy nie podłączaj do przewodów czujników Halla żadnych urządzeń dodatkowych - watomierzy czy BMSów liczących prędkość. Spowoduje to zakłócanie pracy sterownika i może doprowadzić do jego uszkodzenia.

Uwaga: Silnik (jak wiele innych) posiada 2 czujniki temperatury (każdy komplet halli ma swój) ale NIE WOLNO używać jednocześnie obu (np pomiar przez sterownik + pomiar przez watomierz/BMS). Grozi to występowaniem zakłóceń (wspólne masy) i może doprowadzić do sytuacji kiedy żadne z podłączonych urządzeń nie będzie w stanie prawidłowo odczytywać temperatury i doprowadzisz do uszkodzenia silnika. Tylko 1 komplet halli + czujnik temperatury może być używany w jednym czasie.

Uwaga 3: Nie rekomendujemy zasilania silników prądem wyższym niż 100A. Spowoduje to szybkie przegrzanie silnika już po kilkuset metrach leśnej zabawy i potrzebę oczekiwania nawet 20 min na ostygnięcie. Znacznie lepszym pomysłem jest ustawienie na sterowniku prądu z akumulatora 90-100A i około 200-250A prądu międzyfazowego (w uproszczeniu - sterowniki Sabvoton potrafią podać na silnik wyższy prąd niż pobierają z akumulatora) aby ten generował znaczny moment obrotowy nie powodując dużego poboru z akumulatora i nadmiernego grzania silnika. Pobór z akumulatora około 100A max to także jego dłuższe życie i zamiast 1 sezonu Twój akumulator będzie mieć szanse pracować 3 (po prostu nie będziesz męczyć go prądami maksymalnymi)... W tym wypadku zasada "mniej znaczy więcej i lepiej" działa i daje wymierne zalety :)


Najczęściej pojawiające się pytania

Czego nie obejmuje gwarancja?

Nie obejmuje w przypadku:
- Błędów w montażu lub konserwacji
- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)
- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia
- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia

Gdzie znajdę wskazówki dotyczące montażu E-Bike'a?

Wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się na Blogu


Masz pytania? Zadzwoń do nas

+48 33 50 00 105

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium