Mxus 30H 1500W (7x9) Tył KASETA, wolnobieżny

Stan magazynowy: 24
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 790,00 zł 790.00
Cena netto: 642,28 zł
ilość szt.
Zyskujesz 7 900 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Kwota Rabat
od 3000 zł brutto 7%
od 6000 zł brutto 10%
od 9000 zł brutto 15%
Zostanie naliczony w koszyku
Ocena: 4.44333
Producent: Mxus
Kod produktu: 6A23-876C3

Opis

Silnik Elektryczny Mxus 30H 1500W (7x9) Tył KASETA, wolnobieżny

 


Co powinieneś wiedzieć przed zakupem silnika elektrycznego Mxus 30H 1500W 7x9

  • Silnik rekomendowany jest do konstrukcji budowanych z myślą o spokojnej turystycznej jeździe. Jeśli zamierzasz zbudować rower, którm zamierzasz jeździć poza ubitymi szutrowymi czy asfaltowymi trasami lub interesują Cię sportowe wrażenia z jazdy - wtedy wybierz Mxusa 3K, sprawdzi się ZNACZNIE lepiej (nie będzie się nadmiernie grzał) 
  • Ma najlepszy stosunek cena - możliwości i daje największe szanse rozbudowy napędu w przyszłości
  • Najlepszy sterownik powinien mieć 30A przy napięciu 48V (Bardzo polecamy sterowniki SINUS) dzięki czemu silnik będzie się grzał najmniej przy najwyższej mocy
  • Wersja silnika 7x9 to nawój dający dodatkową moc kosztem prędkości maksymalnej. Jeśli nie interesuje Cię duża prędkość maksymalna a chcesz mieć rower wyjątkowo dobrze pokonujący wszelakie asfaltowe lub szutrowe wzniesienia - rozważ zakup silnika wolnobieżnego
  • Jeśli zamierzasz zbudować sportowy rower o mocy wyższej niż 1500W (sterownik będzie mieć więcej jak 30A - lepiej wybierz Mxusa 3K Turbo) 


Dane techniczne

  • Typ silnika: 7x9, na 36 szprych, oś M12
  • Moc nominalna: 1200W przy 48V 
  • Napięcie zasilania: 36-48V
  • Maksymalny prąd: 30A
  • Maksymalna moc ciągła: 1500W
  • Prędkość: ~7.5RPM/V, około 0.75km/h na każdy 1V zasilania dla koła 26"
  • Moment obrotowy maksymalny: 85Nm
  • Masa: 6.4kg
  • Przekładniowy: nie
  • Czujnikowy: Halle + czujnik temperatury NTC10k
  • Montaż kasety: na standardowy wpust dla kasety 7-10s
  • Ilość magnesów: 46

Radiator/Hubsink

Aby uzyskać optymalny efekt chłodzenia polecamy zakup Radiatora/Hubsink.

Przy zakupie radiatora pasta termoprzewodząca gratis. 

Pasta zapewnia optymalne odprowadzenie ciepła z silnika do radiatora.

Dodaj do koszyka

 

 

 

 


Ustawienie Fazy i Halle ML45 + Mxus 30H
Fazy:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski
Halle:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski

Zaplatanie i centrowanie koła.

Aby otrzymać gotowe koło dodaj do koszyka silnik, obręcz i szprychy korzystając z naszej wyszukiwarki na głównej stronie nexun.pl lub klikając w zdjęcie poniżej:

 

Dostawa

Pamiętaj, że zaplatanie powierzamy profesjonalnemu serwisowi rowerowemu - dlatego realizacja takiego zamówienia może potrwać dodatkowe 1-5 dni roboczych.

Silniki zaplata się na 1 krzyż z przeplotem (o ile to możliwe)

Wskazówka:

Pamiętaj, że nawet najlepiej zaplecione koło wymaga dociągnięcia szprych po przejechaniu pewnego dystansu. Zazwyczaj pierwsze dociągnięcie szprych przeprowadza się po pierwszych 50-200km w zależności od stylu jazdy. Jeśli szprychy zaczynają grzechotać - to oznaka, że ułożyły się na kole i należy je finalnie dociągać. Zajmuje się tym każdy serwis rowerowy.

Jeśli masz jakieś pytania odnośnie wyboru odpowiedniego silnika - zapraszamy do kontaktu.


Wskazówka dla silnika Mxus 30H 1500W (7x9)

Jeśli masz w planie budowę bardzo mocnego roweru i przewidujesz użytkowanie powyższego silnika przy mocach maksymalnych w sposób ciągły lub planujesz użytkowanie go przy mocach przekraczających powyższe parametry (prąd, napięcie, moce ciągłe i maksymalne) to należy monitorować temperaturę silnika w celu przeciwdziałania przegrzaniu.


Najczęściej pojawiające się pytania

Czego nie obejmuje gwarancja?

Nie obejmuje w przypadku:
- Błędów w montażu lub konserwacji
- Uszkodzenia termicznego (przegrzanie)
- Modyfikacji/ingerencji w obudowę urządzenia
- Modyfikacji/zmian wewnątrz urządzenia

Gdzie znajdę wskazówki dotyczące montażu E-Bike'a?

Wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się na Blogu

Czym różni się silnik 7x9 od 10x6?

Każdy silnik można określić 2 parametrami. Prędkość oraz moment obrotowy. Oba te parametry mają swoje odzwierciedlenie w owych tajemniczych 2 cyfrach. Oznaczają one opis wewnętrznej budowy silnika. Pierwsza cyfra to średnica drutu nawojowego. Ma ona bezpośredni wpływ na prędkość obrotową, czyli do ilu obrotów na minutę rozpędzi się silnik na każdy 1V zasilania. Druga liczba to ilość nawojów, ona mówi o tym, jakim momentem obrotowym dysponuje silnik, czyli jaką moc podczas rozpędzania czy podjazdu pod górki posiada.

Dane techniczne

Typ silnika 7x9, na 36 szprych, oś M12
Moc nominalna 1200W przy 48V
Napięcie zasilania 36-48V
Maksymalny prąd 30A
Maksymalna moc ciągła 1500W
Prędkość ~7.5RPM/V, około 0.75km/h na każdy 1V zasilania dla koła 26"
Moment obrotowy maksymalny 85Nm
Waga 6.4kg
Przekładniowy nie
Czujnikowy Halle + czujnik temperatury NTC10k
Montaż kasety na standardowy wpust dla kasety 7-10s
Ilość magnesów 46
Gwarancja 24 miesiące

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (3)

5 lutego 2020

Polecam, silniki zaplecione zgodnie z zamówieniem.

8 lutego 2020

Profesjonalna i fachowa pomoc. Szybka realizacja zamówienia. Bardzo polecam .

3 maja 2020

Silnik używam ze sterownikiem KT36/48SVPRC, 36-48V, 30A (sinus) oraz z aku 48v. Jeżdżąc na manetce i pełnym aku osiąga prędkość 33km/h aby wraz ze spadającym napięciem uzyskać około 27km/h. Jeśli potrzebujesz silnika który będzie trzymał stałą prędkość w okolicy 35km/h to bierz drugą wersję. Jeżdżę głównie po asfalcie i powiem szczerze, jestem średnio zadowolony z mojego wyboru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium