Mxus 30H 1500W (10x6) Tył KASETA

Stan magazynowy: 64
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 890,00 zł 890.00
Cena netto: 723,58 zł
ilość szt.
Zyskujesz 8 900 pkt [?]
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 5
Producent: Mxus
Kod produktu: F345-341AB

Opis

Co powinieneś wiedzieć przed zakupem silnika elektrycznego Mxus 30H 1500W

  1. Silnik rekomendowany jest do konstrukcji budowanych z myślą o spokojnej turystycznej jeździe. Jeśli zamierzasz zbudować rower, którm zamierzasz jeździć poza ubitymi szutrowymi czy asfaltowymi trasami lub interesują Cię sportowe wrażenia z jazdy - wtedy wybierz Mxusa 3K, sprawdzi się ZNACZNIE lepiej (nie będzie się nadmiernie grzał) 
  2. Ma najlepszy stosunek cena - możliwości i daje największe szanse rozbudowy napędu w przyszłości
  3. Najlepszy sterownik powinien mieć 30A przy napięciu 48V (Bardzo polecamy sterowniki SINUS) dzięki czemu silnik będzie się grzał najmniej przy najwyższej mocy
  4. Wersja silnika 10x6 to najbardziej uniwersalny nawój łączący dużą prędkość maksymalną oraz wysoki moment obrotowy. Rekomendujemy taki nawój podczas przeróbki klasycznego roweru na jego turystyczną lub rekreacyjną wersję
  5. Jeśli zamierzasz zbudować sportowy rower o mocy wyższej niż 1500W (sterownik będzie mieć więcej jak 30A - lepiej wybierz Mxusa 3K)

Silnik Elektryczny Mxus 30H 1500W (10x6) Tył KSEATA

 

Dane techniczne:

  • Typ silnika: 10x6, na 36 szprych, oś M12
  • Moc nominalna: 1200W przy 48V 
  • Napięcie zasilania: 24-48V
  • Maksymalny prąd: do 30A
  • Maksymalna moc ciągła: do 1500W
  • Prędkość: ~9.5RPM/V, około 1km/h na każdy 1V zasilania dla koła 26"
  • Moment obrotowy maksymalny: 65Nm
  • Masa: 6.4kg
  • Przekładniowy: nie
  • Czujnikowy: Halle + czujnik temperatury NTC10k
  • Montaż kasety: na standardowy wpust dla kasety 7-10s
  • Ilość magnesów: 46
  • Gwarancja: 24 miesiące 
Ustawienie Fazy i Halle ML45 + Mxus 30H
Fazy:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski
Halle:
Żółty Żółty
Niebieski Zielony
Zielony Niebieski

Wskazówka dla silnika Mxus 30H 1500W (10x6):

Jeśli masz w planie budowę bardzo mocnego roweru i przewidujesz użytkowanie powyższego silnika przy mocach maksymalnych w sposób ciągły lub planujesz użytkowanie go przy mocach przekraczających powyższe parametry (prąd, napięcie, moce ciągłe i maksymalne) to należy monitorować temperaturę silnika w celu przeciwdziałania przegrzaniu.

Zaplatanie i centrowanie koła

Zapleciemy kupowany u nas silnik w obręcz. Otrzymasz gotowe do jazdy koło.

Krok 1. Dodaj do koszyka silnik a następnie w rozwijanym menu wybierz opcję "Tak"  

Krok 2. Dodaj obręcz do koszyka. Wybierz wielkość obręczy oraz typ hamulca.

Krok 3. Wybierz szprychy. Jak dobrać szprychy?

Po zakupie prześlemy Ci gotowe do jazdy koło.

Pamiętaj, że zaplatanie powierzamy profesjonalnemu serwisowi rowerowemu - dlatego realizacja takiego zamówienia może potrwać dodatkowe 1-5 dni roboczych.

Silniki zaplata się na 1 krzyż z przeplotem (o ile to możliwe)

Wskazówka:

Pamiętaj, że nawet najlepiej zaplecione koło wymaga dociągnięcia szprych po przejechaniu pewnego dystansu. Zazwyczaj pierwsze dociągnięcie szprych przeprowadza się po pierwszych 50-200km w zależności od stylu jazdy. Jeśli szprychy zaczynają grzechotać - to oznaka, że ułożyły się na kole i należy je finalnie dociągać. Zajmuje się tym każdy serwis rowerowy.

Jeśli masz jakieś pytania odnośnie wyboru odpowiedniego silnika - zapraszamy do kontaktu.

Przeczytaj dobre wskazówki podczas montażu e-bike -> Blog

Dostawa

Dane techniczne

Moc silnika 1500W
Nawój 10x6

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (3)

22 lutego 2019

Bardzo fajny silnik. W połączeniu ze sterownikiem kt 48V 45A bardzo ładnie się zbiera. Polecam do pierwszej konstrukcji.

20 sierpnia 2019

zdecydowanie polecam, dzięki ośce 220mm bez większych problemów został zamontowany do "FATA" o rozstawie 190mm

17 października 2019

Silnik bardzo znany i lubiany. Do nowoczesnych lekkich rowerów na systemach deore i 10-rzędowej kasecie jak ulał. Do pracy z niektórymi zaciskami konieczne zdystansowanie tarczy hamulcowej za pomocą dedykowanych podkładek. Zacisk potrafi ocierać o dekiel silnika. W tej cenie i tej masie bez konkurencji. Polecam

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium